Fandom

Scratchpad

Інструкція

219,671pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Початок роботи Вхід в адмінку, використовуючи логін і пароль: http://admin.nashkiev.com/ Контент-довідник-вибираємо розділ, який будемо наповнювати.

Для того, щоб знищити форматування в тексті, копіюємо його в буфер обміну і в адмінці нажимаємо курсором на необхідне нам поле, наприклад, повний опис, і в панелі інструментів, яка з’являється, вибираємо в другому рядку другу піктограму: Пейст плейн текст. Альтернатива: текст можна вставити в блокнот (Пуск - Все программы – Стандартные – Блокнот). Всю інформацію в довіднику ми подаємо російською мовою. Якщо необхідно додати якийсь підрозділ в уже існуючий розділ, пишемо в аську: 168966087. Інформацію для додавання шукаємо в гуглі, інших пошуковиках.

Можна: брати інформацію з офіційних сайтів компаній Не можна: копіювати інформацію про компанію з інших каталогів (крім контактної інформації).

Після заповнення всіх вищезазначених полів нажимаємо кнопку «Зберегти». Після перевірки, якщо все заповнене правильно, елемент з’явиться на сайті і буде зарахований. Якщо ні – я в аську напишу назви неправильно заповнених елементів.

Женя Кутальова, старший контент-менеджер сайту «Наш Київ» Аська: 168966087