Fandom

Scratchpad

1. gaia

216,258pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Mineral hobiaren nozioa

Mineral hobi bat zer den jakiteko, nola sortzen diren jakin behar da. Mineral Hobi batean elementuen kontzentrazio anomalia dago. Orokorrean Lurra osoan nahiko homogeneoa da banaketa. Anomaliarako 2 faktore nagusi daude:

  • Lurra osatzen duen geruza bakoitzean konposaketa kimikoaren ezberdina da. Beraz elementuen kontzentrazioa aldakorra dago.
  • Kontzentrazio ezberdina da arrokaren arabera. Adibidez Magnesio gehiago dago arroka igneoetan sedimentarioetan baino.

Nukleoan, batez ere Ni-Fe dago. Lurreko alderik homogeneoena da. Mantua ez da hain homogenoea eta betaz ere Si-Mg dago. Alderik heterogeneoena lurrazala da, Si eta Al-ez osatua, Prozesu Geologikoak gertatzen direlako (sedimentazioa, metamorfismoa, desberdintze magmatikoa). Honek kontzentrazio anomalo horiek sortzen ditu. Hau desberdintze planetarioaren ondorioz gertatzen da.

Mineral Hobiak izateko interes ekonomikoa izan behar du. Leku batean mineral kontzentrazioa badago, Mineral Hobia izango da interes ekonomikoa badu. Hau denboran aldatzen da.

Clark % / Mozte legea = Kontzentrazio faktorea

Orain dela denbora gutxi arte Mineral Hobiak erabili da metalikoak izendatzeko, baina gaur egun industrialak izendatzeko erabiltzen da.

Also on Fandom

Random wikia