Fandom

Scratchpad

Aconcagua

215,811pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Aconcagua (w skrócie ako bądź aco) - nieoficjalnie najwyższa góra Niedźwiednika, na którym odbywają się liczne spotkania młodzieży mające na celu odprawienie rytuału picia piwa i ogólnej demoralizacji. Jako pierwszy szczyt zdobył Artur, zwany Adonisem.

Fauna i Flora

Wzniesienie jest pokryte gęstym lasem stanowiącym idealne schronienie dla przebywających tam organizmów.
Powietrze

zawartość powietrza na szczycie

Widywane są tam m.in. bardzo rzadko spotykane Czarne Wiewiórki oraz Zielone Żubry. Powszechny jest również mit o Bajce, srebrnym szczerbatym wilku ze szkorbutem. Flora lasu obfituje w butelki od piwa, które według legendy zbiera bóg pustych butelek Spuster. Znajduje się w sąsiedztwie szczytu Mc Kinley oraz Grzbietu Niedźwiednikowego. Z uwagi na fakt, że jest to najwyższy szczyt niedźwiednika, wchodzi w skład tzw. Korony Pijaństwa.

Strome wejście stanowiło wyzwanie dla fanów wspinaczki alkoholowej. "O kurwa !" - komentuje trudność wspinaczki oraz jeszcze trudniejszego zejścia znany wspinacz alkoholowy Farmer.

Aconcagua jako element kultu

Akopent

tajemniczy znak religijny na wzgórzu

Miejsce to jest również centrum życia religijnego kultu Alkoholików. Młodzież przebywająca na wzniesieniu odprawia mistyczny rytuał. Co piątek spotykają się na szczycie aby przy pomocy magicznych płynów wyzwolić moc Leśnego Władka, którą to wedle legendy utracił podczas libacji ostatecznej. Oddaje się tam również hołd Necrobutcherowi oraz odprawia rytuał snuffania. Jak głosi lokalna opowieść przekazywana z pokolenia na pokolenie, zagłębiając się w las można odnaleźć wódopój wiecznego zdrowia wątroby, który to strzeżony jest przez Gomułę kamiennowątrobego.

Aconcagua, a Harde

Najczęściej spotykanym piwem na wzniesieniu jest lokalny wyrób browarów Amber - piwo Harde. "Jeżeli postawić by obok siebie Harde i pozostałe wyroby piwne, byłoby to jak wsadzenie perły w gówno !" - mówi o nim częsty bywalec Artur. Można powiedzieć, że zdominowało ono tamtejsze miejsce, gdyż jak wykazały badania - tylko jedna na dwadzieścia butelek znajdowanych w rejonie jest butelką inną niż harde. Wyrób ten zdobył uznanie wśród lokalnych degustatorów ze względu na swoją niepowtarzalność, bo jak głosi prastare miejscowe przysłowie - ,,Nikt tak na prawdę nie wie jak smakuje Harde - bo ono nigdy nie smakuje tak samo.". Wśród cech wyróżniających ten specjał są niewątpliwie : skład - jedyne 3 (słownie trzy) składniki, słód jęczmienny, chmiel oraz woda (niektórzy spierają się o istnienie czwartego składnika - łez tytana, jednak z reguły przyjmuje się, iż zawiera ono jedynie 3 [słownie trzy] części składowe). Kolejną znaczącą cechą jest moc 7,2% (słownie siedmiu przecinek dwóch procenta) czystej energii pochodzącej, jak głosi legenda, wprost od Leśnego Władka. Kolejna, być może najważniejsza cecha, która sprawia iż produkt ten cieszy się niegasnącą popularnością jest cena - wahająca się w okolicach 2 zł (popularna dwójka), aczkolwiek najtańszy zaobserwowany w historii Hardy kosztował 1,45 zł (mówi się o również o Hardym za 1,40 zł, jednak nie zostało to udokumentowane). Te właśnie cechy sprawiają, że konkurencyjne wyroby są jak "małe sosenki rosnące w cieniu wielkiej sekwoi".

Góra pokryta brylantem

Ziemię Aconcaguy pokrywają liczne pokłady różnorakich brylantów, od najmniejszych aż po całkiem masywne. Powodem ich obecności w tym miejscu są bardzo wykwintne papierosy Brilliant o posmaku chipsów, w których to ukryte są węgielki, zamieniające się w drogocenne kamienie podczas procesu spalania. "Jak to pozbieram to będę kurwa szejkiem !" mówi Miłek, stały członek odprawianych tam rytuałów.

Kontrowersje

Rząd Polski utrzymuje o nieistnieniu tegoż wzniesienia, odpowiadając na oskarżenia o kradzież najwyższej góry ameryki południowej i zastąpienie jej styropianową makietą w skali 1:1. Świadczyć ma o tym styropian sypiący się ze szczytu, jednak polscy badacze utrzymują, że to po prostu zbity śnieg. Mówi się o tym, że grupa, kompletnie pijanej, młodzieży miała podpłynąć tratwą z Polski, podczepić się hakami do podłoża wzniesienia i odpłynąć z nią do zatoki Gdańskiej, a następnie umieścić ją na niedźwiedniku."To kompletna bzdura kretyny jedne !" - mówi na ten temat bywalec oraz fan drzewnej wspinaczki alkoholowej Marcin - "To nie była tratwa tylko titanik !...a przynajmniej tak mi się wydawało..."

Szczyt na miarę Olimpu

Na wzniesieniu odbywają się liczne zawody w wielu dyscyplinach. Poza takimi powszechnymi konkurencjami jak picie na czas czy okładanie się badylami, dużą popularność zyskało sikanie na wysokość. Zasady nigdy nie zostały oficjalnie spisane, jednak niedawno pojawiła się propozycja spisania "traktatu moczowego" wyznaczającego jednoznacznie warunki współzawodnictwa. Najpopularniejsza odmiana polega na obraniu sobie przez zawodników jednego drzewa, a następnie oddanie moczu na jak największą możliwą wysokość. Każdy zawodnik musi powiadomić resztę o swoim uczestnictwie rytualnym powiedzeniem "idę sprawdzić, czy są rowery". Uiszczeniem oddawania moczu jest zaznaczenie najwyższego śladu. Zwycięzcą jest ten kogo oznaczenie znajduje się na najwyższej wysokości. Liczne spory wzbudza skakanie podczas sikania, jednak powszechnie uznaje się to za oszustwo. "Nigdy wcześniej tak wielu nie sikało tak wysoko na tak nieliczne drzewa" - skomentował zawody rdzenny mieszkaniec Aconcaguy - Kowal.

Also on Fandom

Random wikia