Fandom

Scratchpad

Aleksi

216,214pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Alex

Aleksi Bz-Metrussa

Aleksi johti kerran Sarjakuva maassa jengiä nimeltä Perunavarkaat. Ryhmä kuitenkin hajosi, kun Henkka ja Perunavarkaat karkotettiin sieltä tappelun takia. Aleksi, jonka palvelijana oli Juho, muutti Bio-Maahan palvelijansa kanssa. Henkkakin muutti Bio-Maahan.

Aleksi kohtasi pian Inwirnin Bio-Maan kaupassa ja he tekivät liiton. Liitto ei kuitenkaan ollut kestävä, ja Inwirn petti Aleksin. Aleksilla oli komennossaan tuohon aikaan myös Kidhiki ja Nekka. Henkka haastoi Aleksin tappeluun Vihollisten Liitto tarinan loppupuolella. Molemmat haavoittuivat hyvin pahasti, mutta Aleksi myös pyörtyi. Hänen armeijansa tuhottiin helposti ja Inwirn otti Juhon omaksi palvelijakseen.

Myöhemmin Koura haki Aleksin ja antoi tälle ison robottipuvun. Aleksi solmi liiton Kouran kanssa, mutta Inwirnin tapaan petti hänet. Lopuksi Aleksi joutui ulos robotti asustaan ja näytti, että hän olisi murskaantunut sen alle.

Aleksi kuitenkin ilmestyi uudestaan tarinassa Pirakoiden Hyökkäys, josa hän myi Pirakoille Bohrok-Kal armeijan ja liittoutui heidän kanssaan. Kukaan ei tiedä mistä Aleksi sai Bohrok-Kalit. Tarinan suuressa lopputaistelussa Henkka saarella, Aleksi katosi, eikä hänen nykyisestä tilastaan tai olinpaikastaan tiedetä mitään.

Linauksia

"Mistä olet saanut kaikki nuo Bohrok-Kalit?"

"Anteeksi, en paljasta ammatti salaisuuksia."

- Vezok/Aleksi

Also on Fandom

Random wikia