Fandom

Scratchpad

Armie

216,262pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Galaktyka to niespokojne miejsce. Wszędzie trwa wielka wojna, gdzie niezliczone biliardy istot próbują przetrwać. Dlatego każda z nacji rozwinęła wysoko pojęte rzemiosło wojenne. A tutaj będzie lista jednostek

Cienie

Artefakty

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Cryo

Artefakty

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Edeniści

Artefakty

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Ernestyjskie, Cesarstwo

Artefakty

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Kościół Cyfrowego Anioła

Artefakty

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Machina

Artefakty

Forteca Bitewna [Nieskalani]

Typ: WP

Podtyp: Artefakt

Pancerz: Super Ciężki [SC]

Uzbrojenie:

Walka Wręcz-

Mocarne gąsienice czasem zgniotą nieszczęśliwców...

Walka Dystansowa-

Forteca Bitewna jest wyposażona w masę dział. Głównie cztery działa Annihilusa, osiem karabinów Turbonanobotowych, dwa działa Otchłani, wyrzutnia rakiet oraz działo o nazwie Apokalipsa. Te ostatni zamontowane jest olbrzymim działem, którego jeden pocisk może zniszczyć każdą jednostkę i poważnie uszkodzić nawet superciężkie pojazdy. Jednak koszt pocisku jest tak drogi, że Forteca Bitewna może używać tylko jednego pocisku na bitwę.

Ekwipunek:

(pojedyńcze) Taranowanie: Forteca Bitewna przez pewien obszar zamiast strzelać, jedzie prosto, miażdżąc wszystko pod swymi mocarnymi gąsienicami.

(pojedyńcze) Przywołanie Legionu: Raz na bitwę Forteca Bitewna może przywołać pełną grupę Legionistów lub Legionistów Powietrznych

(pojedyńcze) Przywołanie Windykatorów: Raz na bitwę Forteca Bitewna może przywołać pełną grupę Windykatorów.

Opis: Już sama nazwa wiele sugeruje. Jest czołg o prawie dziesięciometrowej wysokości i 15 metrowej szerokości. Porusza się dość wolno, lecz nadrabia to przepotężną siłą ognia, jak i grubym pancerzem. Skluteczny przeciwko wszystkim tymop jednostek w grze, Forteca godnie zasługuje na swą nazwę.

Cytat: “Z kolejną bitwą spełniam Jego Wolę.”

Omega [Nieskalany]

Typ: WP

Podtyp: Artefakt, Mech

Pancerz: Super Ciężki [SC]

Uzbrojenie:

Walka Wręcz-

Jako, że Omega jest Mechem, bez problemu może korzystać ze swych nóg i pięści do niszczenia wrogich jednostek. A ze względu na jego rozmiary, obrażenia te są ogromne.

Walka Dystansowa-

Omega posiada przeróżne uzbrojenie. Pod lewym i prawym nadgarstkiem posiada dwa wielkie, ośmiolufowe działa prujące potężnymi pociskami, skuteczne przeciwko każdemu rodzajowi jednostki. Posiada też promienie optyczne zamontowane w głowie, które skuteczne są przeciwko piechocie. W klatce piersiowej posiada on setki, jeśli nie tysiące pocisków przeciwpancernych, przeciw piechocie i przeciwlotniczych.

Ekwipunek:

(pasywne) Potęga Machiny- Obecność Omegi na polu bitwy, powoduje, że wroga morale są dość niskie, zaś Legioniści i inna piechota Machiny zyskuje podwyższone morale.

(pasywne): Pole Siłowe Dalekiego Zasięgu- Omega posiada wbudowane pole siłowe, ochraniającego przed ogniem artyleryjskim. Pole te działa jednak na daleki zasięg, lecz nie działa gdy, Artefakt jest atakowany z bliskich odległości nie mniej, niż półtora kilometra od Omegi.

(pojedyńcze) Ostrzał: Raz na bitwę Omega może użyć wbudowanego programu, który sprawia, że wybrany obszar zostaje poddany pełnemu ostrzałowi ze strony Omegi, włączając w to działa, pociski i promień optyczny. Mało która jednostka jest stanie przetrwać taką salwę. Lecz po wystrzale Omega się przegrzewa i przez jakiś czas nie może się ruszyć ani atakować.

Opis: Jeśli chodzi o najstarsze produkty Machiny, tak naprawdę ostał się tylko jeden. Zmechanizowana jednostka Bojowa o nazwie Omega, produkt ten pamięta czasy sprzed uwięzienia Machiny w kieszonkowym wszechświecie. Do dzisiaj jest przykładem potęgi Supremacji. Coi prawda technika jego produkcji jest bardzo kosztowna i pracochłonna, przez co we Wszechświecie jest niewiele takich modeli. Sama jego obecność budzi grozę. Jest to olbrzymi (ok. 30 piętrowy) robot załadowany żelastwem, wyglądem przypominającym rycerza w pełnej zbroi płytowej z trzema żółtymi oczami na głowie. Jego skuteczność jest potwierdzona od wieków, i choć wydaje się niezniszczalny, to jednak zdarzyło się zniszczyć kilka jego egzemplarzy. Choć jest to marna pociecha dla wroga.

Cytat: “I wola Machiny została wykonana.”

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Omnisauru

Artefakty

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Sha'lin

Artefakty

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Zjednoczona Federacja Ludzi

Artefakty

Dowódcy

Piechota

Wojska Lotnicze

Wojska Pancerne

Also on Fandom

Random wikia