Fandom

Scratchpad

Ateş Ustası

215,760pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

"Ateş Ustası" bir sihirli su gücüdür. Sahip, dört elementel ruhun içinden Şam'ın gücüne sahip oluyor: ateş gücüne! Ateş gücü, ateşi istendiği zaman yakmaya ve kontrol etmeye yarar. Bu gücün sahibi, Kegu.

Güçler ve Zayıflıklar

Ateş ustası gücü, sahibini ateşi istediği zaman yakmaya, "ateş topları" yapmaya ve ateşi istediği şekle sokma gücüdür. Kegu, bu gücün sahibi olarak, yarattığı ateşi bazen dövüş dışı nedenler için de kullanıyor (örneğin: ayaklarından ateş çıkartarak bir ok gibi kendisini göğe fırlatıyor). Kegu'ya göre, dört elementin içinden en güçlüsü ve en tehlikesi ateş. Aynı zamanda sahibin, ateşe karşı bağışıklığı vardır ve bedeni yanmaz. Sahibin, yani Kegu'nun, bir zayıf yönü ateşe dönüşememesi, (bu öbür dört elementel güç kullanıcısı için de geçerli) böylece bir "ateş kalkanı" oluşturmazsa, fiziksel saldırılara karşı güçsüzdür. Kegu'nun da bir bölümde anlattığı gibi, ateş ustasının bir zayıf yönü daha var: ateşin ta kendisi! Sahip, yalnızca ateş yakabilir ama söndüremez! Ve eğer yakılmış bir silah (mesela ateş oku) saldırılırsa, kendisi değil de, dostlarının zarar görebilir. Ateş ustasınının bir düşmanı da yanmayan silahlardır. Ondan başka, tüm sihirli su güçleri sahiplerinin zayıf olduğu başı ve doğal düşmanı suyun dışında, başka bir zayıflığı olduğu görülmedi.

İşlev

Kegu, daha önce de söylendiği gibi, gücünü sigara içmek isteyenlere ateş yakmaktan, dev gibi bir ateş fırtınası yaratmaya kadar götürebiliyor. Kegu, her saldırısının başında "ateş" sözcüğünü koyuyor, mesela: "Ateş Bazukası" veya "Ateş Topacı"...

Saldırılar

Ateş Pervanesi: Kegu, elini yakıp, kolunu çevirmeye başlıyor ve sonunda elini durduruyor. Böylece Kapura'nın "Hava baltası" isimli saldırısına benzer bir ateş yayı fırlatıyor.

Ateş Topacı: Bugünkü dövüş sanatları ustaları gibi amuda kalkıyor ve bacaklarını açıyor, ardından kendi etrafında dönüyor. Böylece bir tür "dönen tekmeler" yaratıyor ama bu sefer ayaklarını yakıyor.

Ateş Mancınığı: Avucunun içine bir "ateş bilyesi" (minik bir ateş topu) yakıyor. Ardından elini arkaya uzatıyor ve ateşi biraz daha büyütüyor. En sonunda, ateşi dev gibi yapıp, önüne fırlatıyor.

Ateş Bazukası: İki elini de arkasına alıyor. Sonra ellerini önüne savurup, kocaman bir ateş topu fırlatıyor. Elleri öne gelince, havayı anında yaktığı için bir patlama ile turuncu bir buhar çıkıyor. Bu ilk defa Kapura ile arasında olan dövüşten önce görülmüştü.

Ateş Füzeleri: Tüm el parmaklarını öne uzatır ve uçlarında küçük "ateş bilyeleri" yakar. Ardından ellerini aynı Ateş Mancınığındaki gibi önüne savurur ama o sırada, o ateş bilyelerini uzatır. Sayesinde on tane ince, uzun "ateş füze"leri fırlatır.

Ateş Fırtınası: Etrafında ateşler yakıyor, ardından hepsini büyütüyor, ve devasa bir ateş topuna benzeyen bir "ateş fırtınası" yaratıyor. Bu fırtınanın içindeki tüm nesneler, yer dahil anında yanıyor. Bunu ilk defa Kapura ile arasındaki olan dövüşte kullanmıştı.

Cehennem Ateş Fırtınası: Gücü on kat katlanmış bir "Ateş Fırtınası" saldırısı. Bu ilk defa Kapura ile arasındaki dövüşte, Kapuranın işini bitirmek için kullanmıştı.

Yüce Ankakuşu: İstediği bir yerde ateşten bir kartal figürü yaratıyor. Sonra hedefinin istediği yerini o kartal figürünü yönlendiriyor. Bunu ilk defa Sonbaharın işini bitirmek için kullanmıştı

Also on Fandom

Random wikia