Fandom

Scratchpad

Avgang05

216,261pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Welcome to the Avgang05 mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:Avgang05]] on the page before you save it to make it part of the Avgang05 wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

Introduksjon

Hei, her kan de som var russ 2005 på Vestborg vidergående fortelle kort om hvor der er, og hva de gjør. I tillegg kan det legges ut nytt om eventuelle samlinger osv.

Om dere vil beskytte identiteten deres, er det nok å bruke fornavn. På den måten vet gamle klassekamerater hvem det er uten at fremmede kan trenge seg innpå. Det er sikkert lurt å unngå å bruke telefonnumre og nøyaktige adresser.

For å legge til noen linjer om deg selv, må du bare finne "edit" ved toppen av siden.

Litt om den enkelte

Jan (nå var det ikke meningen å være først, men noen må begynne. Etter vært som flere navn blir lagt til kan dere dytte meg nedover)

Har fullført førstegangstjeneste i militæret. Slapp tjeneste på NATO-basen ved Stavanger, med tidvise morsomme stridsøvelser i felten. Skal til Trondheim til høsten, hvis jeg er heldig nok til å komme inn starter jeg på medisin. Skal etter planen bo sammen med Hans Jakob.

Hans Jakob Hev budd i Volda i år der eg hev teke biologi samt noko kroppsøving og ex.phil på høgskulen. Jobbar ein del på sida som støttekontakt for ein gut med downs syndrom og litt på ein omsorgsbustad for psykisk utviklindshemma. Kan ikkje skryte av morosame stridsøvingar der, men hadde ein gong brannøving. Skaut med pulverapparat til den store gullmedalja. Til hausten skal eg til Trondheim for (voneleg) å studere medisin. Det vert stas Jan!

Also on Fandom

Random wikia