Fandom

Scratchpad

Coğrafya

216,259pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Karzuk Ormanı

Karzuk ormanı, Kazuk ve Kartal köyünü ayıran ve çevreleyen büyük ormandır. İki köy de, avlarını bu ormanda gerçekleştirir. Orman büyücüsü Karzuk ormanında yaşar. Kuga ve arkadaşları bu ormanda dinlenir, avlanır ve dolaşır.

Kazuk Köyü

Kuga, Iki, Kegu, Galia, Halu ve Şef Kazuk gibi önde gelen insanların yanı sıra birçok köylü ve savaşçı bu köyde yaşar. Kazuk köyü de aynı Kartal köyü gibi turuncu, taş, saman çatılı kulübelerden oluşur. Kazuk köyünün tam ortasından ince ve sığ bir nehir geçer ve Kazuklular da onun tam ortasından tahta bir köprü yapmıştır. Kartal köyünde böyle bir nehir yoktur.

Kuga, Kazuk köyünde doğmuştur ve ailesi de ölmüştür. Babası, Kuga'dan önceki başsavaşçıydı.

Kartal Köyü

Kazuk köyünün yanında köydür. Kazuk köyüne benzer. Karzuk savaşında Kazuk köyü ile çarpışmıştı. Kuga'nın ailesi bu savaşta ölmüştü ve bu yüzden, Kuga Kartal köyünün başsavaşçısı Lakadan nefret ediyor.

Azrail Tepesi

Rikosa Çölü

Karzuk ormanının yaklaşık 5 kilometre uzağında, kocaman ve kavurucu çöldür. Her yer kumdur. Rikosalar yani çöl kabilesi insanları, bu çölün içindeki dev gibi taşta (Avustralyadaki Ayers Kayasının benzeri (Uluru)) yaşar. Rikosa çölünde yaşayan hayvanlar için, çöl akrebi ve çöl tilkisi örnekleri verilebilir. Bu çölde görünen ilk dövüş, büyük bir ihtimalle Kegu ile Kapura arasında olan dövüştür. Kegu'nun Ateş Ustası gücü kumu bile yakabildiği için özellikle Ateş Fırtınası ve Cehennem Ateş Fırtınası, dövüş mekanını oldukça mahvetti (Rikosa çölünün 1/100 kullansa bile).

Şarakab Merkezi 1

Şarakab Merkezi 2

Also on Fandom

Random wikia