Fandom

Scratchpad

Czarny nietoperz

215,864pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Nietoperze czarne to przykład poziomu mutacji niewidocznego. Być może różnią się trochę od innych nietoperzy które żyły tu na długo przed wielką wojną , a być może jest to jeden z nieodkrytych gatunków . Jakkolwiek nietoperze te są niewielkie mają jakieś 15-20 cm maksymalnej długości. A rozpiętość skrzydeł nie przekracza 30 no może 40 centymetrów. Żyją one zazwyczaj w ciemnych dobrze ukrytych grotach lub ruinach , uwielbiają chłód i lekką wilgoć . W odróżnieniu od nietoperzy szerokogłowych nie śpią do góry nogami lecz tworzą one niewielkie gniazda pod sufitem z trawy, patyków oraz własnych odchodów. Mimo że nietoperze te posiadaj cieniutkie skrzydła rzadko używają ich do latania . jedynie podczas ucieczki albo by dostać się do swojego gniazda. Dzięki niewielkim chwytnym palca opatrzonym w zaokrąglone szpony , wspaniale wspinają się na każdej powierzchni . Nietoperze czarne jak to nietoperze prowadzą nocny tryb życia .Gacek odżywia się wszystkim co znajdzie od owoców, owadów po małe zwierzątka , oraz padlinę. Mimo swych małych rozmiarów doskonale walczy , gdy zostanie zaatakowany, wpierw probuje pokonać rywala , dopiero gdy dostanie mały łomot ucieka , wykorzystując swe skrzydła.

Also on Fandom

Random wikia