Wikia

Scratchpad

Dutchfs

217,579pages on
this wiki
Discuss this page1

Welcome to the Dutchfs mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:Dutchfs]] on the page before you save it to make it part of the Dutchfs wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

Dutchfs

In Januari 1997 werd Dutchfs opgericht door Thomas Diderich. Als Repainter wilde hij z’n creaties ergens aanbieden. Internet was nog heel beperkt en via de Bulletin Boards was weinig aanbod van Nederlandse toestellen, dus besloot hij ze zelf via een homepage aan te bieden. Zo begon The Dutch Flight Simulator Site, Dutchfs!

In de loop der jaren zijn we uitgegroeid tot wat Dutchfs nu is; nog steeds een downloadsite, voor repaints, maar ook voor complete toestellen, panels en sounds, voor bestaande en ook verdwenen Nederlandse Maatschappijen.

Een nieuw gedeelte is de Handleidingen. Veel handige programma’s hebben een uitleg in het Engels en er bleek behoefte te zijn aan Nederlandse vertalingen.

Er is een drukbezocht forum, waarin leden elkaar vragen kunnen stellen en antwoord geven op problemen met Flightsimulator, computerinstellingen en alles wat met (virtueel) vliegen te maken heeft.

Dutchfs is bereikbaar op www.dutchfs.com Dutchfs

--FsTheo 11:34, 13 June 2006 (UTC)

Around Wikia's network

Random wikia