Fandom

Scratchpad

Dziewicze Ostrza

216,243pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Dziewicze Ostrza
Typ Jednoręczna
Legendarna, Artefakt Sztuki
Obrażenia 4z4
Blok +2z2
Trafienie +1z0
Obrona bierna +10PT
Waga 1250g
Specjalne
Właściwości broni i tarczy
Wymagania
Zwinność 4
Szybkość 3
Zdolność akrobatyczna walka br. białą
Szkoła Walki Kashisatnar
Ostatni znany właściciel
Huoko Thani

Dziewicze Ostrza trudno sklasyfikować. Są identyczne, tak więc opiszę jedną sztukę. Wygląda jakby to była sama klinga. Prosta, tępa jedna strona i zaokrąglona, sieczna przeciwna. Zaokrąglenie jest nierówne, bliższe jednemu z końców. Szerokość ostrza w najszerszym miejscu jest równe stopie (30cm). Nietypowy jest sposób trzymania tej broni. Naprzeciw 'grzbietu' wycięto sporą część klingi tworząc dziurę o rozmiarze 20x5 cm. Wzdłuż prostej strony 'miecza' wstawiono rękojeść. Broń jest przystosowana do konkretnego stylu walki.

Działanie

Są to dwie bronie białe przystosowane do szybkich uderzeń, uników i bloków. Szkołą walki charakterystyczna dla tej broni to "Kashisatnar". Sztuka ta opiera się na szybkości i zwinności oraz na wymyślnych blokach oraz szybkich słabych atakach.

Powstanie

Nieznane miejsce, czas ani wykonawca broni

Obecna(IV Era) lokalizacja

Broń zaczęła być znana około 500 roku. Należała wtedy do Huoko Thani, elfickiej Tropicielki. Do 670 roku włącznie ona posiadała te bronie odchodząc od tradycji używania łuków przez Tropicieli. Potem słuch zaginął zarówno o niej jak i o ostrzach. Ich nazwa wzięła się od stanu ich właścicielki, która pozostała dziewicą.

Ciekawostki

  • coś się wymyśli

Also on Fandom

Random wikia