Fandom

Scratchpad

Erik Mogensen

216,076pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Det viktigste først:

Jeg traff og ble forelsket i Beate omtrent samtidig med russetida i 1991 (og datamaskinen min brøt sammen samtidig). 7 år senere flyttet vi sammen, og 7 år senere giftet vi oss og flyttet på ny (det var altså i fjor). Noen husker sikkert både Beate og huset til mor og far -- dere var på besøk her for noen år tilbake -- det er huset vi har kjøpt!!! I år har vært begivenhetsrikt, da lille Amund Mogensen kom til verden, så er jo livet snudd på hodet, slik mange av dere har opplevd.

Profesjonell bakgrunn:

Jeg tok noen strøjobber som programmerer, velferdsassistent i militæret, tok grunnfag Sosialøkonomi (jeg trodde at data + økonomi ville være lurt). Etter halvannet år og påbegynt mellomfag hoppet jeg av studiene og begynte hos IBM i 1994, med OS/2 support. Etter seks år og tre forskjellige jobber i IBM begynte jeg i et lite (17 ansatte) firma som heter Escenic som lager Web Content Management for aviser osv. Titt på aftenposten.no, tv2.no, independent.co.uk, telegraaf.nl så er det vårt system.

Ellers, dere når meg på http://mogsie.com/blog/ (i den grad jeg orker å oppdatere den!)

Also on Fandom

Random wikia