Wikia

Scratchpad

Forum Antyfanów

217,574pages on
this wiki
Discuss this page0

Forum Antyfanów- www.antycda.prv.pl - to jedno z najbardziej rozsławionych (zaraz po Forum Actionum) forów dotyczących pisma CD-Action. Założone przez niejakiego Smoogglera z początku miało być głównym polskim skupiskiem antyfanów, lecz po reklamie zamieszczonej w AR przez Smugglera rzucili się na nie fani. Mimo złowrogiej propagandy niejakiego GreySprit (czy jakoś tak), twierdzącego, że wchodząc na nie mozna stać się antyfanem (i to typu Frustrat Zone), wiary wciąż napływało. Większość userów rozczarowana małą ilością głupich bluzgów natychmiast przestała być aktywna, lecz jest kilkudziesięcioosobowa grupa dziwaków i ekscentryków, którzy tam piszą. Mają oni swoje obyczaje, sławy legendy, tworzą jakby naród w skali mikro. Warto wspomnieć, żśe naród to nieco dziwny, w najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu. Naród lubujący się w absurdalnym humorze (patrz: Paladyn_Rage) i wielu innych niekoniecznie normalnych rzeczach. Prócz władz, tj. adminów i modków (i modki) jedną z bardziej znanych postaci jest Smaggler.

W sferze muzycznej, wielu userów opowiada się za szeroko pojętym rockiem, głównie w odmianach punkowej, hardrocku, metalu itp.

Around Wikia's network

Random wikia