FANDOM

Nie wiadomo dlaczego tak jest ale wszelkie złe przywary ludzki mogą przetrwać wszystko nawet globalna wojnę atomowa. Czym byłby człowiek bez swych uprzedzeń w stosunku do innych ? Jednak teraz gdy pojawiły się Ghule i Supermutantyt ,słowo rasizm nabrało nowego pełniejszego znaczenia. Już nikt w barze nie doczepi się do czarnego czy azjaty, teraz na celownik poszły ghule super mutanty no i ludzi , w końcu to nie jest tak jak za starych czasów że kolorowi nagle się pojawili a że wszelkie karty zostały rozdane oni mieli gorzej ... dużo gorzej . Po wspaniałej wojnie wszystkie karty poszły w pisdu .... atomowy wiaterek zwalił majestatycznie układany domek . Nowy układ sił jest wyrównany , każda z trzech ras ma swoje plusy i minusy co utrudnia przejecie władzy przez jedna formacje. Na ogół ludzie ghule i mutki żyją w zgodzie , czasem zdarza się różne losowe zdarzenia które lekko psuje relacje miedzy nimi ale mus wzajemnej egzystencji i nieraz wspólny interes szybko leczy rany . Są jednak tacy którzy uważają się za lepszych , maja swoje powody , poglądy swoje cele i sposoby ich realizacji , a co najważniejsze nie są sami i tworzą gildie.

A tu do wyboru mamy :

Czarna Gwardia- gildia supermutantów

Oświeceni- gildia ghuli

Szydercy -ludzka gildia

Przetrwali - gildia wielorasowa.