Fandom

Scratchpad

Gildie Rasistowskie

215,901pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Nie wiadomo dlaczego tak jest ale wszelkie złe przywary ludzki mogą przetrwać wszystko nawet globalna wojnę atomowa. Czym byłby człowiek bez swych uprzedzeń w stosunku do innych ? Jednak teraz gdy pojawiły się Ghule i Supermutantyt ,słowo rasizm nabrało nowego pełniejszego znaczenia. Już nikt w barze nie doczepi się do czarnego czy azjaty, teraz na celownik poszły ghule super mutanty no i ludzi , w końcu to nie jest tak jak za starych czasów że kolorowi nagle się pojawili a że wszelkie karty zostały rozdane oni mieli gorzej ... dużo gorzej . Po wspaniałej wojnie wszystkie karty poszły w pisdu .... atomowy wiaterek zwalił majestatycznie układany domek . Nowy układ sił jest wyrównany , każda z trzech ras ma swoje plusy i minusy co utrudnia przejecie władzy przez jedna formacje. Na ogół ludzie ghule i mutki żyją w zgodzie , czasem zdarza się różne losowe zdarzenia które lekko psuje relacje miedzy nimi ale mus wzajemnej egzystencji i nieraz wspólny interes szybko leczy rany . Są jednak tacy którzy uważają się za lepszych , maja swoje powody , poglądy swoje cele i sposoby ich realizacji , a co najważniejsze nie są sami i tworzą gildie.

A tu do wyboru mamy :

Czarna Gwardia- gildia supermutantów

Oświeceni- gildia ghuli

Szydercy -ludzka gildia

Przetrwali - gildia wielorasowa.

Also on Fandom

Random wikia