Fandom

Scratchpad

Glossari tac

215,990pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Welcome to the Glossari tac mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:Glossari tac]] on the page before you save it to make it part of the Glossari tac wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

GLOSSARI TERMES

- wiki ->Els termes wiki [1] i wikiwiki s'utilitzen per identificar un tipus de documents d'hipertext i el programari col·laboratiu que s'utilitza per crear-los.

- blog -> són pàgines personals que, amb una interfície d’ús extraordinàriament simple, permeten una edició personal del diari o bitàcola, des de la qual es poden publicar textos i fotografies propis o comentaris sobre l’actualitat.

- webquest ->[2]

- miniquest ->

- cacera del tresor ->

- incrustar/insertar/embed -> quan copiem una adreça del youtube, per a que el vídeo ens quedi "ficat" dins de la finestra hem de copiar l'adreça (insertar i altres) i engganxar-la al codi html.

- gif -> imatges animades.

GLOSSARI PROGRAMES

- google docs -> programa que et permet crear documents word, power point i excel que es poden compartir en línia i publicar per ser consultat per internet.

- phpwebquest -> programa en web 2.0 gratuït que ens permet crear webquest, miniquest i caceres del tresor. Disponible aquí [3]

- blogger -> és una web que et permet crear el teu propi blog de forma ràpida i senzilla.

Also on Fandom

Random wikia