Fandom

Scratchpad

Gorące Wrota

215,965pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Gates of hell

Gorące Wrota

Gorące Wrota (ang. Hot Gates) - są bramą do Otchłani, do której Cień chciał zepchnąć Tlena aby Go zgładzić. Jest to także nazwa kompleksu wąwozów, w którym znajdują się Wrota. Zostały on stworzone prawdopodobnie w tym samym czasie gdy pojawił sie Cień. Legenda mówi, że Tlen przewidziawszy nadchodzące wydarzenia postanowił nakazać wzniesienie Wrót w celu zamknięcia Otchłani.

Historia

Archeolog

Lewy Morgan i John Davidson Bezel

Znani badacze Lewy Morgan i John Davidson Bezel odkryli w okolicach miasta Tabalus nieopodal, którego odbyła sie wielka bitwa pod Asmadronem, pozostałości po dawnej kulturze. Pomogły im one w znalezieniu Zaginionej Komnaty, w której może znajdować się wejście do kompleksu Gorących Wrót. Dostanie się do niej jest niezwykle trudne i niebezpieczne. Badacze odkryli również skrawki pergaminów na podstawie, których odczytali, że miejsce to jest chronione przez nieznane bliżej istoty. Miało to bezpośredni związek z niewyjaśnionymi zjawiskami dziejącymi się nocą w pobliżu Komnaty. Wpłynęło to na przerwanie badań w okolicach Tabalus.

Also on Fandom

Random wikia