Fandom

Scratchpad

Instir

215,986pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Instir is a country in NSC world, located on the northern continent. It has got 11 regions, and two rivers.

Vmi0

Flag of Instir

(Coming soon....)

NSC 6

The voting was completed, and here is the results:

Artist Song Points Rank
NOX Szeretem 6 1.
Rúzsa Magdi Hip-Hop 5 2.
Molnár Ferenc "Caramel" Szállok a dallal =3 =3
Rúzsa Magdi Ederlezi =3 =3

AND THE FIRST PARTICIPATE FROM INSTIR IS:

NOX - SZERETEM!

IN THE SEMI-FINAL: Instir is the 5th!

And in the final, the debuting country, Instir in the 8th place! Tahnk you!

NSC 7

Artist Song Points Rank
Bonnie Tyler Total eclipse of the Heart 10 1.
Rúzsa Magdi és Lajkó Félix Még azt mondják 6 2.
Paul McCartney and Stevie Wonder Ebony and ivory 2 3.
Király Linda Szerelem utolsó vérig 0 4.

So, the entry of Instir to NSC7, Spila is:

BONNIE TYLER - TOTAL ECLIPSE OF THE HEART!

VOTE FOR SHE IN THE FINAL!

( IN HUNGARIAN )

Instir

Instir

Instir

Instir egy középhatalom az északi kontinensen. Közigazgatásilag 11 részre oszlik, ebből az egyik rész egy független kisállam. Két folyója van, a Muksti és a Priksti. Három nagyobb heggyel rendelkezik.

Történelem

Instir a harmadik neve ennek a területnek. Először B.I.T.C.H., majd Reignland volt.
Instirarm

Instirian coat of arms

Az őskorban Instir területe lakott volt, erről tanúskodik több lelet is. Az instiri emberek nagyon fejlettek voltak, mivel több, mint 1200 hétköznapi tárgyat is feltaláltak. A homo sapiens instirin zenekedvelő is volt. Az 1200 találmány közül 145 hangszer volt.

Több százezer év eltelt, mire a homo sapiens instirin felegyenesedett, és önálló elmével rendelkezve általa igazgatott országot hozott létre a területen. Kezdetben blokkháborúk dúltak közöttük, mire végülis megválasztották az ország első vezetőjét, I. Pitron királyt. Uralkodása alatt egyezkedett a többi szomszédos néppel Instir területének megformálásáról, majd kis idő után megszületett a ma is ezekkel az adottágokkal rendelkező ország.

Mikor I. Pitron meghalt –gégerákban- kitört a polgárháború. A keletiek Zmojak grófot, míg a nyugatiak Ijilon bárót akarták a trónra ültetni. Véres csaták következtek, melynek végeredménye az volt, hogy a harcoló felek kimerültek, és visszavonultak, Ekkor a terület két részre szakadt.

A polgárháború után 24 évvel megjelent a színen Muksti Priksti. Ő leült tárgyalni a felekkel, majd megállapodás alapján egyesítették újra a területeket, és Muksti Priksti vezetésével megalakult a demokratikus ország, B.I.T.C.H.. Uralkodása alatt béke honolt az országban, csak néha dúlt fel kisebb területeket külsős hódítók kalandozása. Meghirdette a mérlegpolitikát: „Az ország igazgatása csak akkor kiegyensúlyozott, ha az igazgatási szervben 1:1 arányban találhatók meg a két oldal képviselői.”Muksti 62 éven keresztül uralkodott.

Kétszáz éven keresztül sorra buktak meg kormányok, volt, amelyik csak egy-két napig élt. Majd áttörésként megjelent Thunderhammer Petrocelleee, aki egyetlen parlamenti felszólalásával megnyerte az egész népet, akik később megválasztották őt. Intézkedési között volt a szabad hajózás, a szabad adózás, és hogy Instir rádió- és televíziókiszolgálóját, az ITR-t felvetette az NSC-t kiszolgáló adók közé. Így Instir is csatlakozott a Nation Song Contesthez, és 6. szériában indulót is küldött.

Thunderhammer nyilatkozta: „Fontosnak tartom, hogy népem zeneileg művelt legyen, hiszen őseink is a művészetek élvonalában voltak. Az NSC óriási kihívás, és egyben óriási lehetőség is Instirnek, hogy megmutassa a világnak: tudunk összetartóak lenni a kétszázéves viszály után.”

Igazgatás

Az ország 11 megyéből áll, ebből az egyik megye egy kisállam.

Megyék:

  • LYMSPER
  • Bika
  • Filga
  • Seans
  • Nirmih
  • Furtan
  • Ukrit
  • Dakul
  • Prextii
  • Muksti-pron
  • Mustir

Fővárosa: Instirion (3 million people)

Lakosság: 35 million

Fizetőeszköz: muksti (IMU – instirian muksti)

Domborzat, földrajz

Három említésre méltó hegye van: a középmagas Praiko és Mocokvara, és a legnagyobb: Muksti-planen.

Praiko: a legendák szerint ez a hegy az őslakók egyik áldozóhegye volt. Itt ajánlották fel vérüket és értékeiket istenüknek.

Mocokvara: az egyik uralkodó, Mocok, ide építtette várát, mert attól félt, hogy népe ostromolni akarja a nagy adó miatt. E helyett a nép az elzárkózott Mocok helyett új vezetőt választott.

Muksti-planen: Mint neve is mutatja, a hős Mukstiról nevezték el. Instir és valószínűleg az Északi Kontinens legmagasabb hegye. 9869 méteres magasságával még a messzi Spilából is lehet látni tiszta időben.

Folyói is a hős Mukstiról lettek elnevezve. Egyik folyója, mely a Muksti-planenből ered a Muksti nevet kapta, míg a másik folyó, mely a tengerből ered, a Priksti nevet kapta. A Muksti Se közelében torkollik az óceánba, míg a Priksti Stuktnál továbbfut Salonaba.

Határai

Maccha-Bently , Phinechendza Tenger Adamsburg Salona Óceán Andromeda Romeria, Medina

Also on Fandom

Random wikia