Fandom

Scratchpad

Kingdom Defender

216,261pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Welcome to the Kingdom Defender mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:Kingdom Defender]] on the page before you save it to make it part of the Kingdom Defender wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

Het Spel

Dit spel is nog in ontwikkeling! Het is een Flashgame, gemaakt door niet professionele spelmakers. Het is vooral een pagina waar mensen die mee helpen aan het spel kunnen kijken hoe ver het al gevorderd is en zal niet dagelijks worden bijgewerkt. Het spel is een initiatief van twee personen, waarbij de een tekent en de ander de broncode schrijft. Er zijn nog anderen die meewerken maar hun inzet en wat ze gaan doen is nog niet duidelijk. Wij vonden dat het aanbod van leuke defence games op het internet nogal klein is, omdat het spel zelf vaak niet te groot mag zijn. Er wordt ook vaak gewerkt met een kleine of geen verhaallijn met plaatjes die samen met tussenkopjes laten zien wat er aan de hand is en waarom dingen gebeuren in het spel. Dit alles vonden wij jammer en daarom zijn we begonnen aan dít spel. Het spel wordt geheel in het Engels.

Defence Games

Wat wij verstaan onder Defence Games kan afwijken van dat van anderen. Wij bedoelen hiemee een spel waarbij verschillende soorten vijanden, je kasteel, je huis, jezelf of iets anders, kapot proberen te maken of in te nemen. Jij moet, door middel van spullen en wapens, jezelf beschermen. Met upgrades en nieuwe wapens kun je dan steeds meer vijanden en betere vijanden aan.

De Werkpunten

Bijwerkingen en Agenda

Agenda:

  • Week 3: Spel bedenken; aan de plaatjes beginnen
  • Week 4: Verder gaan met de plaatjes bedenken en maken; lijst maken van vijanden en wat ze doen, hebben, wat jij krijgt enz.
  • Week 5: Ongeveer het zelfde als vorige week; misschien aan de broncode beginnen
  • Week 6:
  • Week 7:
  • Week 8:
  • Week 9:
  • Week 10:
  • Week 11:
  • Week 12:
  • Week 13:
  • Week 14:
  • Week 15:

Vragen, opmerkingen en ideeën

  • Posthoorn at gmail.com
  • Thexa4 at gmail.com
  • Keeperjelle at hotmail.com
  • Jovdoe at gmail.com

Also on Fandom

Random wikia