Fandom

Scratchpad

Komiksy Lemonarda

216,243pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Welcome to the Komiksy Lemonarda mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:Komiksy Lemonarda]] on the page before you save it to make it part of the Komiksy Lemonarda wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

Komiksy Lemonarda to pierwsza polska seria fanowskich komiksów o Bionicle. Zostały stworzone przez Lemonarda 114. Przez jakiś czas uznawane były za najlepsze polskie komiksy o Bionicle.

Fabuła

Na spokojnej wyspie Drinca Nui, mieszkał pewien Matoranin - Lemonardo 114. Sprzedawał on lemoniadę. Pewnego razu, Matoranin o imieniu MOC (Matoranin OCzywiście) nie chciał mu zapłacić. Od tego czasu Lemonardo i MOC ze sobą walczą.

Po pokonaniu MOC'a poraz pierwszy, Lemonardo chciał wieść spokojne życie. Lecz podczas impry z okazji rocznicy śmierci MOC'a, nasz mistrz Lemoniady odkrył coś strasznego. Rzeka Lemoniady z której pobierał swój wspaniały napój przestała istnieć. Okazało się że to sprawka MOC'a, który w niewiadomy sposób przeżył ostatnie starcie. Lemonardo pokonał go jednak drugi raz i odtąd na Drinca Nui było spokojnie.

Jednak Lemonardo został wybrany Moderatorem na Polskim Forum Bionicle. Nie licząc nowych obowiązków czekała na niego zagadka masowych ataków SPAMerów i wojna z tajemniczym Darthem SPAMousem, którym w końcu okazał się być MOC.

Nawet tym razem Lemonardo zatriumfował, lecz nie wiedział że największe trudności dopiero na niego czekają. Wyspa Drinca Nui zaczęła się zapadać, a Lemonardo musi wyruszyć na odległe wyspy, by uratować swój dom...

Also on Fandom

Random wikia