FANDOM

Koty niegdyś występujące w tysiącach gatunków po wielkiej wojnie niemalże doszczętnie wyginęły. Nieliczne okazy które przetrwały na wskutek promieniowania oraz wirusa FEV wyewoluowały w bestię jakich mało na pustkowiu. Śmiercionośne promieniowanie wypaliło ich sierść niemal do cna a ich skórą stała się pomarszczona z licznymi przefarbieniami. Brak racjonalnego pożywienia w znacznym stopniu wygłodziła koty oraz zmusiła je do częstych polowań. Mutacja na wskutek wirusa FEV posunęła się znaczącym stopniu ; niegdyś mierzące najwięcej pół metra zwierzęta teraz mają nawet po dwa i trzy metry . Niegdyś ich smukłe ciało nabrało widocznej muskulatury w najważniejszych punktak, nie tracąc jednak na gibkości . Dzięki czemu Bechemoty mogą równie sprawnie poruszać sie na czterech łapach co i na dwóch. Wspominając już łapy należy także wspomnieć o ich pazurach mierzących jakieś piętnaście centymetrów. Gdy koty się poruszają te istne sztylety są schowane między poduszkami jednak przy walce śmiercionośne szpony wysuwają sie z niesamowitą wręcz prędkością. FEV także pozostawił wielkie spustoszenie w psychice tych niegdyś potulnych zwierząt . Z ulubieńców dzieci i starszych samotnych pań stały się istnymi łowcami, gdy już wybiorą jakąś ofiarę nie ma przebacz będą ją ścigać aż dopadną lub same zginą choć te drugie jest niemalże niemożliwe. Pradawne powiedzenie że kot ma siedem żyć chyba nie było bujdą ponieważ bechemot może wytrzymać nawet serie z wielkokalibrowego karabinu. Instynkt Łowcy dla tego gatunku ma także minusy ... tylko jeden kot występuje na danym terytorium i broni go zacięcie przed wszelkimi rywalami ..nawet innymi zwierzętami. Odbija się to na ich rozmnażaniu . Gdy samice mają okres rozrodczy często wędrują wiele setek mil zanim znają jakiegoś wybranka , często okres rozrodczy kończy się przed odnalezieniem tego jedynego a co za tym idzie walkę miedzy samica a samcem .

Sumując bechemoty występują bardzo rzadko w pojedynczych egzemplarzach mimo to bez problemu poradzą sobie nawet z dużą grupą niedoświadczonych podróżników.