Fandom

Scratchpad

Kullas

221,745pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Dnia pierwszego rzekł Boski Lukas: "Niech się stanie!" I stało się!

Dnia drugiego rzekł Boski Lukas: "Albo nie!" I zaprawdę, zaprawdę odstało się, bowiem było to głupie!

Dnia trzeciego rzekł Boski Lukas: Oto jest! I tak powstał pierwszy falowód.

Księga Genezis, 1:1-3

Charakterystyka

Dr Boski Lukas jest człowiekiem dbającym o należyte wykształcenie studentów pod kątem znalezienia dochodowej i satysfakcjonującej pracy. Zwykle czyni to poprzez nie przychodzenia na zajęcia, umożliwiając tym samym swoim uczniom wykazanie się kreatywnością i samodzielnością tak bardzo potrzebną w zawodowej karierze. Przedmiotem jego zainteresowania są wyłącznie wielomiliardowe projekty badawcze chronione ścisłą tajemnicą wojskową (prawdopodobnie ich prototypy powstają w Strefie 51). Dzięki nim świat stale wzbogaca się o nowe ultranowoczesne technologie będąc jednocześnie całkowicie tego nieświadomym. Ale to właśnie temu człowiekowi należą się największe zasług dla rozwoju cywilizacji. To prawdopodobnie on stworzył pierwszy falowód trójkątny, sześciokątny, donatowy i antenę z pętelką. To on wynalazł koło. Zajęcia zalicza 80% przystępujących (potwierdzone przez Lukas Statistic Enterprises), dlatego studenci zwykle zabijają się o miejsce na jego zajęciach.

Zdolności specjalne

Aura Zajebistości - wszystkie postacie w promieniu 3m zostają natchnione do mężnych i wzniosłych działań. Stealth Mode - daje premię do stawania się niewidocznym na czas zajęć +5.

Powiedzonka:

  • Ile razy można zajrzeć do falowodu? Dwa. Jednym okiem a potem drugim.
  • A potem będzie z was taki inżynier, że będziecie mogli tylko siedzieć na kasie w Biedronce.
  • Ja nie pytam się pani przez złośliwość, tylko daję szansę nauczenia się czegoś.
  • (usprawiedliwiając się za nieobecność na kolokwium) ...

Prowadzone przedmioty: Mikrofale (Laborki), Elektrodymano (Ćwiczenia)