Fandom

Scratchpad

Macht!

216,076pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Welcome to the Macht! mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:Macht!]] on the page before you save it to make it part of the Macht! wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

Macht!

Dit is de Wiki-in-wording van het nieuwe online browserspel Macht!, dat momenteel in ontwikkeling is. Door deze Wiki te maken en bij te houden, wil ik proberen de informatie over Macht! direct al vanaf het prille begin toegankelijk te maken, zodat iedereen die wil mee kan denken en mee kan helpen. Informatie over Macht! kan gevonden worden op het forum, of door ondergetekende te benaderen.

Om te zorgen dat het hier overzichtelijk blijft, wil ik graag de volgende regels vaststellen:

  1. iedereen die een bewerking uitvoerdt op een pagina, zet de reden erbij, in de 'Summary-box' onderaan de bewerk-pagina;
  2. dingen die het spel veranderen (nieuwe grondstof, nieuw gebouw etcetera) worden eerst besproken op het forum, of in elk geval overlegd met ondergetekende;
  3. typ altijd in zo goed mogelijk Nederlands, maak volledige zinnen en gebruik hoofdletters en interpunctie en alles wat je tekst zo goed mogelijk leesbaar maakt;
  4. ten slotte: volg de regels van Wikia.

Deze pagina's zijn vooralsnog geen echte Wiki, mijn aanvraag daarvoor werd helaas afgewezen. Maar wanneer deze 'scratch-Wiki' vorm begint aan te nemen, kan het alsnog worden omgezet in een echte Wiki.

Ik hoop op veel medewerking van iedereen die van Macht! een succes wil maken. Meer informatie over het Macht!-team, het spel, wat ik wil bereiken enzovoorts zal zo snel mogelijk worden toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

Ries
Bedenker Macht!

Also on Fandom

Random wikia