Fandom

Scratchpad

Macht!: een korte introductie

215,593pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Na enige jaren Travian te hebben gespeeld (ingame beter bekend als Knuppus), begon me het een en ander te vervelen, en bovendien vind ik dat Travian tegenwoordig alleen maar draait om de hele server zo min mogelijk risico te lopen. Met andere woorden: Travian = saai. Maar één aspect verveelt nooit: diplomatie. Dat hele alliantiegebeuren, dat wil ik zo veel mogelijk uitbuiten in Macht!.
Daarnaast is het ook veel en veel leuker als er een hoop tactiek bij komt kijken, het nemen van de juiste beslissingen. Dat betekent gelijk ook dat de lat bij Macht! veel hoger ligt dan bij Travian of een andere browsergame (Tribal Wars, Ikariam). Ik verwacht ook dat de spelers die op Macht! af zullen komen een stuk slimmer zijn (mag ik eigenlijk niet zeggen geloof ik) dan in Travian, of in elk geval worden spelers van Macht! gedwongen goed na te denken bij wat ze doen. Volgens mij leidt dit automatisch tot een leukere, meer volwassen community dan bij Travian nu het geval is, en dat maakt het spelen er een stuk leuker op.
Hieronder dus een beknopt overzicht van wat mij zoal voor ogen staat:

- komt eraan -

Also on Fandom

Random wikia