Fandom

Scratchpad

Miira

216,002pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Miiralla oli oma pieni armeija Kowa vuorilla, mutta yksi kerrallaan he kuolivat pois... kunnes jäljellä oli vain Miira ja pari sotilasta plus hoitaja. Miira tapasi Henkan vuorilla ja lupasi auttaa heitä joukkonsa kanssa Vihollisten Paluu tarinan aikana. Ajan mittaan loputkin soturit kuolivat ja jäljelle jäi vain Miira. Hän on siitä lähtien ollut Henkan ja Toatpio Nuvan porukan mukana, auttamassa heitä.

Todellisuus Sekaisin tarinan aikana Miiralla oli eräs merkittäväkin osuus. Hän löysi siellä Baltan, joka opetti Miiralle samuraiden salat ja taistelutaidot. Kun Toatapio Nuva muutti jälleen todellisuuden oikeaksi todellisuuden naamiolla, he kaikki menettivät muistinsa väärästä todellisuudesta, mutta taistelutaidot jäivät Miiralle. Baltakaan ei muistanut väärästä todellisuudesta ja hämmästyi itsekin Miiran upeisiin taistelutaitoihin. Hän nimittikin Miiran kunniaoppilaaksi samurai koulussan sarjakuva maassa.

Kun Henkka, Toatapio Nuva ja muut palasivat jälleen Bio-Maahan, Balta jätti porukan ja nimitti Miiran uudeksi opettajaksi. Miira sai silloin Baltalta kullatun naamion. Miira ei ole kuitenkaan vielä ehtinyt opettaa kahden uuden seikkailun takia.

Paluu Bio-Maahan seikailun aikana Miira menetti toisen kätensä taistellessa Suuren Zamorin vartijaa vastaan. Hän myös menetti naamionsa kultavärin.

Miira, Pakri, Mataiti, Kauhkahu, Ak ja Matoran Hordika joutivat vangiksi, mutta pääsivät vapaiksi Suuren Katatrofin aikana, kun Toatapio Nuva muuttui pahaksi. Tällä hetkellä Miira ja toiset ovat piilossa.

Also on Fandom

Random wikia