Fandom

Scratchpad

Największe skupiska wyznawców Tlena

229,756pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Największe skupiska wyznawców Tlena

Dubai

Sheikhhattamdehaddadin

Szejk Abdul abi Muzabi

Dubai w ostatnich latach stał się jednym z największych skupisk wyznawców Tlena. Szejk Abudl abi Muzabi ufundował wspaniały pomnik ku czci Tlena, będący zarazem największym budynkiem na świecie. Mowa o Buruj Dubai nieoficjalnie znany jako Oxygen Tower. W najbliższych latach w Dubaiu ma powstać Wielka Świątynia Tlena, gdzie wszyscy wyznawcy tego kultu będą mogli jednoczyć się z Wszechmogącym.

Kraków

File:002.jpg

Polska stolica wyzwolenia i oświecenia. Tu skupiają się najwspanialsze umysły tej religii. Często bywają tu Mnisi Tlena.

Warszawa

Wbrew pozorom jest to obok Krakowa druga Polska stolica oświecenia. Wszelkie powstania i manifestacje są tu jednak tłumione i nazywane gejowskimi, przez Lorda Kaczora, jednego z głównych namiestników Gadu-Gadu na Ziemi.

Ułan Bator

Sss

Klasztor Gandan w Ułan Bator

Stolica Mongolii jest to kolebką wiecznego kultu i czci Tajemniczego Mnicha Zagłady, który znajduje sie w klasztorze Gandan. Legenda głosi że kiedy nastąpi wielka walka z Gadu-Gadu to właśnie z tej świątyni wyjdzie Mnich Zagłady który ocali świat przed za gadulnieniem.

Ciekawostka

W Mongolii znajduję się tylko jedna kafejka internetowa. Dozwolone na niej jest tylko używanie komunikatora Tlen, w nieskalanej formie wcielenia.

Galeria