Fandom

Scratchpad

NashKiev

216,209pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page8 Share

Главная страница инструкций по работе с контентом на портале Наш Киев.

Початок роботи

Ознайомитися з можливостями цієї сторінки та сторінки дискусій можна тут.

Вхід в адмінку, використовуючи логін і пароль: http://admin.nashkiev.com/

Контент-справочник-раздел вибираємо розділ, який будемо наповнювати.

Для того, щоб знищити форматування в тексті, копіюємо його в буфер обміну і в адмінці нажимаємо курсором на необхідне нам поле, наприклад, повний опис, і в панелі інструментів, яка з’являється, вибираємо в другому рядку другу піктограму: Пейст плейн текст. Альтернатива: текст можна вставити в блокнот (Пуск - Все программы – Стандартные – Блокнот). Всю інформацію в довіднику ми подаємо російською мовою. Якщо необхідно додати якийсь підрозділ в уже існуючий розділ, пишемо в аську: 168966087. Інформацію для додавання шукаємо в гуглі, інших пошуковиках.

Можна: брати інформацію з офіційних сайтів компаній.

Не можна: копіювати інформацію про компанію з інших каталогів (крім контактної інформації).

Увага!

В каталог ми додаємо тільки ті компанії, у яких є сайт і корпоративний е-мейл. Елементи без сайту компанії будуть видалятись і не будуть зараховуватись. Правило вступає в силу з 14 березня. Для елементів, доданих раніше, не застосовується.

Нові елементи форматування

Особливості роботи з новими елементами форматування в адмінці.

1. Абзаци

Виділення лише за допомогою тега < р > (використовується клавіша Enter). Використання одного або кількох тегів < /br > (використовуються клавіші Shift+Enter) не допускається.

Активація елемента можлива тільки тоді, коли форматування повного опису не містить тегів < /br >.

2. Списки

Якщо в повному описі є список (послуг, партнерів тощо), робимо його списком, використовуючи засоби адмінки (піктограмки списків, ідентичні піктограмкам у ворді).

Особливості заповнення підпунктів

Заголовок

Назву пишемо без загального слова і без лапок, якщо це абревіатура або назва компанії – українською мовою чи латиницею, подаємо без змін.

Наприклад:

Водник, Киевстар, Караван, ABS, Україночка.

Увага! Неправильно:

  • бассейн «Водник»
  • мобильный оператор «Киевстар»
  • торговый центр «Караван»

Короткий опис

Подаємо загальні відомості про компанію. Двох-трьох речень буде достатньо. Вказуємо, чим займається компанія і які послуги надає. Короткий опис може бути однаковим або схожими для ряду компаній однієї сфери (наприклад, в басейнах).

Наприклад:

Короткий опис компанії «Нью-Лоджик»:

Компания «Нью Лоджик» является оператором деловых путешествий полного цикла обслуживания (full service business travel operator) и предоставляет полный спектр услуг: от бронирования гостиниц и организации поездок на международные выставки до организации корпоративных праздников, семинаров и конференций.

Можна коротше:

Короткий опис басейну ЦСК ВС України:
Плавательный бассейн, аквааэробика, тренажерный зал.

Увага! Неправильно:
Неправильно буде вставляти копіпастом перше-ліпше речення, яке ви знаходите на сайті компанії. Короткий опис має бути по суті.

Лого

Розмір логотипу: 120*60 пікселів.
Формат: *.gif
Логотип ви не додаєте. Логотип додаю я.

Повний опис

Подаємо розширені відомості про компанію. Вказуємо інформацію з короткого опису в 1 абзаці, подаємо перелік послуг, які надає компанія (списком в стовпчик). Якщо є вагомі партнери, подаємо їх також в стовпчик списком. Не треба вказувати 30 партнерів. 10, а то і 5 буде цілком достатньо. Також можна вказати такі відомості, як кількість працівників, короткі дані з історії компанії (скільки років на ринку, як розвивалась і т.д.), але не треба розгорнутих відомостей. Короткі дані з історії не мають містити біографію генерального директора, бухгалтера і прибиральниці, а також інформацію про те, як життя компанії змінювалося кожен місяць свого існування. Інформацію для заповнення цього розділу можна взяти на сайті компанії, яку ви додаєте в розділі «Про нас» або на головній сторінці.

При наявності сайту компанії одного абзацу в повному описі буде мало! Якщо сайту немає, можна подати час роботи компанії, ціни на послуги (на додачу до вище перерахованого мною в першому абзаці про короткий опис).

Якщо в повному описі наведені дані, які стоять списком, то його треба відповідним чином оформити – вибравши піктограму списку в панелі інструментів. Наявність порожніх рядків між елементами списку вважається помилкою і такий елемент до активації допускатись не буде.

Неправильним вважається один суцільний великий абзац. Якщо абзац один, треба його розбити на кілька менших.

Увага!
При вставці тексту в вікно редактора по замовчанню текст вставляється без розмітки. Для виділення параграфа (тег p) використовується клавіша Enter.

Наприклад:
1) Сайт компанії є, тому опис подаємо розширено:

Признанный лидер рынка — компания «Благовест» — была основана в 1993 году и на данный момент является крупнейшим в столице агентством недвижимости.
В 8 филиалах АН «Благовест», действующих сейчас в разных районах Киева, работают свыше 700 сотрудников, предоставляющих клиентам полный спектр профессиональных риэлторских услуг. Будучи универсальным оператором на рынке недвижимости, компания «Благовест» обладает сегодня наиболее обширной и ежедневно пополняемой базой данных объектов недвижимости в Киеве и пригороде. Практически неограниченный выбор вариантов позволяет нам предложить каждому нашему клиенту оптимальное для него решение по покупке, продаже либо аренде жилья или коммерческой недвижимости.
Помимо эксклюзивной базы данных, АН «Благовест» предоставляет своим клиентам также эксклюзивный фотокаталог объектов недвижимости, позволяющий самостоятельно оценить множество возможных вариантов покупки и аренды элитных апартаментов, престижной или недорогой трехкомнатной, двухкомнатной и однокомнатной квартиры либо дешевой «гостинки»; загородного дома, коттеджа, дачи или земельного участка, а также офисов, магазинов, кафе, производственных и других нежилых помещений.
Многолетний опыт успешной работы на рынке, стабильно высокое качество и надежность наших услуг, профессионализм сотрудников и содействие клиентам в решении всего комплекса вопросов, сопутствующих операциям с недвижимостью, закрепили за агентством «Благовест» статус надежного партнера крупнейших украинских и иностранных компаний, множества организаций и частных лиц.

2) Інформація про компанію подана стисло, а послуги подані списком:

City.com является местом, где можно не только приобрести современную электронику, но и получить интересующую информацию о высоких технологиях. Формат "Города современной электроники" включает в себя несколько составляющих: уникальный для украинского IT-рынка торговый зал - "кэш & кэрри", предоставление сервисных услуг от "А" до "Я", а также наличие информационно-образовательного комплекса (Wi-Fi - клуб, музей информационных технологий, компьютерный класс и конференц-зал). В City.com представлены персональные компьютеры, компьютерная периферия, телекоммуникационные изделия, программное обеспечение, LCD - телевизоры, проекторы, акустика, CD/MP3-плейеры, музыкальные центры, магнитолы, диктофоны, DVD-проигрыватели, компьютерная мебель, расходные материалы, фотоаппараты, PDA, товары для мобильной связи и др.

  • ПК (Impression)
  • Мониторы (BenQ, LG, Philips, Samsung, ViewSonic)
  • Принтеры и МФУ (Canon, Epson, HP, Lexmark, Samsung, Xerox)
  • Сканеры и копиры (Canon, Epson, HP)
  • Клавиатуры, мыши, планшеты (A4, Chicony, Genius, Logitech, Raptor, Razer, Sven)
  • Блоки бесперебойного питания (APC, Mustek, Powercom)
  • Web-камеры (Genius, Logitech)
  • Модемы (Acorp)
  • Игровые манипуляторы (Genius, Logitech, ThrustMaster)
  • Игровые приставки (Nintendo)
  • Ламинаторы, биндеры, уничтожители (Rexel)
  • Wi-Fi/BT оборудование (D-Link)
  • Комплектующие ПК (Acorp, Aeneon, Aver, AverMedia, Canyon, NEC, TakeMS, Western Digital, Zalman)
  • Ноутбуки (Acer, Asus, Samsung, Toshiba)
  • КПК/ Коммуникаторы (Asus, Hitachi, Samsung)
  • Переводчики (Assistant)
  • Сумки/кейсы (Case Logic, Continent, Hama, Lex, Lowepro, PORTcase, Porto, Sumdex, Targus)
  • Аксессуары (Aeneon, Razer, Sven, AverMedia, Brando)

Увага! Неправильно!

  • якщо заповнений тільки короткий опис, то елемент зарахований не буде
  • якщо в повному описі є тільки один абзац і є можливість знайти більше інформації, то елемент зарахований не буде
  • елемент, де в повному описі вставлений не відформатований текст (теги заголовків, великий текст, гіперссилки в тексті), зарахований не буде.

Адреса
Пункт «адреса» вказуємо тільки так і ніяк інакше (аж до коми і пробілу!). У випадку якщо компанія має дві і більше адрес, то одну адресу (головний офіс чи якщо немає такого, то першу зі списку) ставимо в полі адреса, а решту в кінці головного опису.

Наприклад:
г. Киев, ул. Магнитогорская, 1-а
г. Киев, ул. Богдана Хмельницкого, 17/52, офис 523

Увага! Неправильно! - найменше відхилення від заданої формули – і елемент буде не зараховано!
- якщо ви знайшли якісь додаткові відомості про адресу (поверх, під’їзд, вікно, зупинку транспорту) - їх вказувати не треба!!

Контакти
Контакти подаємо за такою формулою:

тел.: 238-60-20
факс: 238-69-52
e-mail: main@samcomp.kiev.ua
www.sam.ua

  • 1-й елемент – телефон/факс. Код ставимо тільки в тому разі, якщо це мобільний телефон. Між цифрами в телефоні ставимо рисочки. Якщо є два і більше телефонів, подаємо їх через кому.
  • мобільний телефон, а також телефон з кодом 800 чи 900 вказуємо так: (067) 123-45-67. Цифру 8 вказувати не треба!
  • 2-й елемент – е-мейл (якщо є)
  • 3-й елемент – сайт
  • всі лінки робимо активними (користуємось засобами адмінки – піктограма з зображенням глобуса і ланцюга на панелі інструментів). В полі Таргет виставляємо значення «Нью віндоу». Обов’язково слідкуємо за тим, щоб у віконечку додавання гіперпосилання стояло http://. Якщо цього не буде, запис зараховано не буде!

Щоб між рядками в контактах не було великих рядків, переходимо на новий рядок не кнопкою Ентер, а поєднанням клавіш Шіфт+ентер.

Після заповнення всіх вищезазначених полів нажимаємо кнопку «Зберегти». Після перевірки, якщо все заповнене правильно, елемент з’явиться на сайті і буде зарахований. Якщо ні – я в аську напишу назви неправильно заповнених елементів.

Контактна інформація

Женя Кутальова, старший контент-менеджер сайту «Наш Київ».

Аська: 168966087

Also on Fandom

Random wikia