Fandom

Scratchpad

Nepretise

221,756pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share
Nepretise

Człowiek bez cienia napotkany podczas wizyty drużyny w Ogrodach Analii w kapliczce. Tu po raz pierwszy drużyna spotkała się z Nepretise. Na postumencie szklana kula która filtrowała światło wpadające przez okno (imitacja słońca).

Nepretise to strażnik Ogrodów Analii. Drużyna spotkała go tam, a on umożliwił im ucieczkę przed Hopfeną.

Nepretise wygląda jak człowiek, jest łysy, o bardzo plastycznych rysach twarzy. Przypomina Egipcjan ze świata dzisiejszego.

Drugie spotkanie z nim nastąpiło podczas pomocy Unterwalden - po odprawieniu przez Babunię Mescher rytuału. Tam Nepretise kazał drużynie odnaleźć kobietę, w ciele której znajduje się cząstka Analii.

Nepretise obiecał uwolnić z ogrodów ciała i dusze Olbrachta Nase, Józefa i Saxona.

W trakcie pobytu w Unterwalden drużyna dowiedziała się od Polaczka, że niedaleko na południu jest uzdrowicielka, która leczy przez spółkowanie z chorymi. Hogo podczas transu przeniósł się w jednego z "leczonych" w trakcie takiej sesji.

Nepretise został zabity przez Inkwizytora w kotlinie Wartenbuch. Dodać należy, że Nepretise w naszym świecie stanowił niematerialną postać i dopiero za pomocą lampy udało się go zabić.