Fandom

Scratchpad

Orzi

215,811pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Orzi

Przeszłość

Fan CD-Action i moderator F. A. CDA. Na forum pojawił się na początku marca, wówczas pod pseudonimem GTRNDZ. Funkcję moderatora sprawuje od 2 maja 2006. Znany jest również z pisania do kącika "Lodówa Center". Jest pokojowo nastawionym abstynentem :), fanem piłki nożnej, filmów animowanych Dreamworks i gier komputerowych oraz twórcą dziwnych tematów typu "Co byś zrobił gdybyś był kobietą" lub "Zjazd forumowiczów F. A.". Znane są również jego kłopoty z netem, które ostatnimi czasy ustały i może znowu aktywnie uczestniczyć w życiu forum Antyfanów.

Teraźniejszość

Informatorzy utrzymują, że jest zupełnie uzależniony od pisania "Cześć, Werciu" na shoutboxie. Poza tym słucha reggae i robi hurtowo userbary z tą muzyką w roli głównej. Pewna userka twierdzi, że może być porównany do Immortal God-Emperor of Mankind. Jego idolem jest Czesio. Nie zostały wyjaśnione jego związki z jego muchami. Jest wielkim fanem South Park i oskarża innych o zabicie Kenny'ego.

(txt o Orzim napisał Orzi - dop Kubal) (zedytował i dodał coś Makaveli - dopisek zgadnijcie kto!)

Also on Fandom

Random wikia