Fandom

Scratchpad

Rockhopper

215,814pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Rockhopper

Informacje o Rockhopperze

Rockhopper mieszka na swojej wyspie (Pirate Island) skąd wypłynął w poszukiwaniu nowych wysp i przygód. Jedną z wysp, którą odwiedził jest wyspa Club Penguin. Rockhopper pływa na swoim statku Migratorze razem ze swoim czerwonym pufflem Yarrem. Do tej pory odwiedził naszą wyspę dziesięciokrotnie, za każdym razem przywożąc jakieś prezenty. Jako ciekawostkę warto wiedzieć, że Rockhopper to po angielsku pingwin skalny - jeden z gatunków pingwina żyjący na Antarktydzie.

Zauważenie Rockhoppera

Statek Rockhoppera można zauważyć przez teleskop, który znajduje się na Beacon w Lighthouse. Widać przez niego Migratora - statek pirata. Po raz pierwszy statek pojawił się na horyzoncie około 8-9 października 2006 roku. Został o nim napisany artykuł w tygodniku "Penguin Times", w numerze 52, 12 października 2006 roku. Pingwiny z początku nie wiedziały jak zachować się w stosunku do Rockhoppera, który przecież trudni się pirackim rzemiosłem.

Pierwsza wizyta Rockhoppera

Rockhopper przybył na wyspę 15 października 2006 roku. Jego statek Migrator zakotwiczył u wybrzeża na Beach, koło Lighthouse. Migrator stał się tymczasową lokacją dostępną dla wszystkich pingwinów. Każdy mógł tam wejść i zwiedzić statek. Na statku można było otrzymać darmowy przedmiot dostępny dla wszystkich pingwinów - opaskę na oko (ang. Pirate's Eyepatch). Oprócz tego memberzy mogli kupić kilka unikalnych przedmiotów, np. kapelusz kapitana lub skrzynię ze skarbem do swojego igloo. Na statku można było przeczytać też dziennik pokładowy Rockhoppera, w którym opisał on szczegółowo swoją wyprawę po morzu. Rockhopper udzielił wywiadu dla "Penguin Times", po czym odpłynął z zapewnieniem, że niedługo wróci z kolejnymi prezentami.

Druga wizyta Rockhoppera

Rockhopper po raz drugi pojawił się na horyzoncie 29 listopada 2006 roku. Ponownie było widać go przez teleskop. Teraz już nikt nie ukrywał tego że nie może się doczekać. 8 grudnia 2006 roku Rockhopper zakotwiczył u wybrzeży wyspy i po raz drugi pojawił się w Club Penguin. Tym razem darmowym przedmiotem przywiezionym przez Rockhoppera była piracka bandana (ang. Pirate's Bandana). Przywiózł również kolejne przedmioty dla memberów, takie jak strój admirała i butelka ze statkiem do igloo. Dziennik pokładowy powiększył się o parę stron opisujących co robił Rockhopper bo opuszczeniu wyspy. To jednak nie był koniec niespodzianek. Rockhopper bowiem tym razem zabrał ze sobą swojego najlepszego przyjaciela - unikalnego wówczas czerwonego puffla Yarra. Zabrał ze sobą również sporą ilość czerwonych puffli, dzięki czemu stały się one kolejnym gatunkiem zwierząt w Pet Shopie. Dodatkowo czerwonego puffla mógł adoptować każdy, nawet non-member. Dzięki temu limit posiadanych puffli zwiększył się z 1 do 2 dla non-memberów, i z 10 do 12 dla memberów. Oprócz puffli Rockhopper przywiózł jeszcze jeden przezent - automat z grą "Thin Ice" która obecnie stoi w Dance Lounge. Jakby tego było mało - Rockhopper zwiedzał wyspę spotykając się ze wszystkimi pingwinami. Można było spotkać Rockhoppera i pogadać z nim, a w prezencie otrzymać od niego starszy przedmiot - opaskę na oko. Pirat wziął też udział w świątecznym konkursie dekoracyjnym i oceniał wystrój różnych igloo. Rockhopper odpłynął z wyspy tuż przed Christmas Party uciekając przed śnieżycą i sztormem który niedługo potem rozpętał się na morzu. Przed opuszczeniem wyspy Rockhopper złożył obietnicę że wróci jak najszybciej się da - pod koniec stycznia.

Gdzie jest Rockhopper?

Od czasu drugiej wizyty Rockhoppera na wyspie jego statku nie widziano na horyzoncie. O sprawie pisał już "Penguin Times" - wciąż nie wiadomo co stało się z Rockhopperem. Wszystkie pingwiny z wyspy wciąż wierzą że niedługo Migrator znów będzie widoczny przez teleskop.

2 lutego 2007 roku, Statek Rockhoppera ponownie pojawił się na horyzoncie. Nawet z dalekiej odległości widać jednak że statek ucierpiał podczas sztormu i wciąż nie było wiadomo co się dzieje z samym Rockhopperem.

Trzecia wizyta Rockhoppera

Also on Fandom

Random wikia