Fandom

Scratchpad

Rotj

215,798pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Welcome to the Rotj mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:Rotj]] on the page before you save it to make it part of the Rotj wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

Wersja beta

Blizzard Entertainment ogłosiło, iż prawdopodobnie 12 kwietnia 2009 rozpoczną się beta-testy WarCraft II: Revenge of the Jedi. Obejmować mają testowanie mechanizmów kampanii single-player oraz trybu dla wielu graczy. Pracownicy Blizzarda zastanawiają się nad tym, jak wyglądać będzie tryb single w wersji beta. Kampania ta ma zawierać scenariusze (składające się z kilkunastu misji) wycięte z finałowej wersji gry i odpowiednio przerobione. Opcje są następujące:

  • opcja pierwsza:kampania przeciwko połączonym siłom Korporacji Czerka, Kantorowi (Exchange) oraz zbuntowanego imperialnego generała i pomniejszych grup przestępczych
  • opcja druga:atak sił Dooku na Red Morass w celu zdobycia artefaktów, które mogłyby pomóc w wojnie przeciwko Sojuszowi

Bardziej prawdopodobna jest jednak pierwsza wersja, z racji tego iż drugi scenariusz jest ważniejszy z punktu widzenia fabuły i zawiera kilka ważnych elementów, które są istotne z punktu widzenia całości.

Blizzard poinformował też, że być może w trybie single pojawią się niedokończone wersje misji i różne etapy usunięte w procesie produkcyjnym, które nie będą miały żadnego wpływu na historię WarCrafta.

Lista misji w WarCraft II: Revenge of the Jedi

Also on Fandom

Random wikia