Wikia

Scratchpad

RuneWiki

217,664pages on
this wiki
Discuss this page0

Tervetuloa RuneWikiin, suomalaisten ylläpitämään vapaasti muokattavaan tietosanakirjaan, jonka aiheena on nettiroolipeli Runescape!
Tämä sivu perustettiin heinäkuussa 2006 RuneVersumin ylläpitäjän, Enigmatickin toimesta, ja se sisältää - artikkelia. Suuri kiitos myös Satoselle. </P>

RuneWikiin kuuluu mini-wiki Runescape ja kaikki siitä linkittyvät Runescapeen liittyvät, suomenkieliset, artikkelit. Koska wikit ovat vapaasti muokattaviksi tarkoitettuja, KUKA TAHANSA voi muokata MITÄ TAHANSA, joten teille jää suuri vastuu siitä, ettette turmele wikin sisältöä, esim. poistamalla kokonaisia artikkeleja tai muokkaamalla niitä asiattomiksi. Ei ole mitään järkeä harrastaa tälläistä toimintaa, ja toisten työn pilaamiseenkaan se ei kykene, sillä jokainen Runewikin artikkeli on Runeversumin ylläpidon koneelle turvallisesti tallennettu, joten ylläpidolta ei kauaa nokka tuhise asian korjaamisessa.

Runewiki on vielä tynkä, joten se kaipaa vielä paljon työtä ennenkuin se on millään tapaa selattavissa. Huomauttaisin viellä, että tämä ei ole Runewikin lopullinen versio, vaan aivan omaa wikiä on pyydetty Wikialta, joka muuten hostaa tätä Wiki Labsiakin. Olen melko varma että oman servun saamme, se tosin paljastuu tässä muutaman päivän sisällä, ja vaikka emme saisikaan, voimme aina yrittää uudelleen ja uudelleen, ja jos emme tule vieläkään sitä saamaan, voimme siirtyä maksulliseen hostiin.

PS. Jos sabotoit tai väärinkäytät Runewikia, Runeversumin ylläpito käyttää huijauskoodeja sinua vastaan!! O.o

RuneWikiin kuuluvat artikkelit

Seuraavat artikkelit ovat "turvassa", eli ne on tallennettu ylläpidon koneelle:

Runescape Attack Strenght Defence Bronze Iron Barrows esineet

Around Wikia's network

Random wikia