Wikia

Scratchpad

SOcom

217,436pages on
this wiki
Discuss this page0

Com utilitzar el wiki

He creat un artcile nou sobre com hem d'utilitzar el wiki. Llegeix-te'l.

També he creat els links als articles sobre els altres projectes per si anem trobant links i coses soltes o se'ns acut alguna idea, tinguem algun lloc on posar-ho. De moment els articles estan buits, però si cliques, el crearà (típic en un wiki).

Avís: no comences a fer-te 'pajes mentals' als altres projectes sobre com ho farem, etc... Només has d'afegir si vas navegant i entrompesses en algo bo i, per no perdre-ho, vols guardar el link. O si tens una idea brillant i no vols que se t'oblide, la pugues documentar. Com te despistes del que estem fent, te caparé! :)

Llista de projectes

Temes d'interès

No són projectes estrictament (o es tenen que madurar abans) però per documentar decisions sobre altres temes importants que anem fent, recopilar informació preliminar...

Links útils i eines

Tutorial curtet sobre edició i formateig (en anglès).

Potser aquí podem ficar un llibre de bookmarks amb els links útils que no siguin específics de cap projecte.

Per posar cadascú les seues tonteries, les pàgines d'usuari:

Afegir article nou

He mogut el box de nou article aquí per despejar l'index del wiki i per poder posar les normes/avisos/recordatoris de creació de articles nous a vista i no cagar-la. (si edites la pàgina, veruràs que el box d'article nou només és un tag especial). Esta secció millor que quede sempre al final de l'article (he provat de posar-la en un article de banda però trenca el funcionament del wiki).

  • Recorda't de ficar a dalt de tot de l'artcile nou el tag de categoria, te'l dóna aquí a l'explicació del box, només has de copiar i enganxar.
  • Nomenclatura: SOcomLoQueSigue, para compte la capitalització.

Welcome to the SOcom mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:SOcom]] on the page before you save it to make it part of the SOcom wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

Around Wikia's network

Random wikia