Wikia

Scratchpad

SOcomWiki

217,579pages on
this wiki
Discuss this page1

Esta pàgina ens servirà per:

  • Posar les normes d'ús del wiki.
  • Anotar els trucos (tips) que descobrim per usar-lo més eficientment.
  • Anotar el problemes i incordios (gotchas) al usar-lo.
  • Fer comentaris i anotar idees u opinions de com funciona, lo útil que és i els punts febles.
  • Discutir wikis alternatius a aquest.

Normes

TBD (To be done = per fer-se, tontet)

Tenim les pàgines personals de cada usuari pa posar coses variades, xorradetes, etc. Hi ha links al portal.

Problemes / Gotchas

Si no capitalitzes bé SOcom al ficar el tag de categoria a l'encapçalat de l'article, no queda dins del wiki.

Trucos / Tips

  • De moment, si anem dividint els documents en seccions amb el doble igual, surt el link d'editar per a cada secció només. Això et permet dividir el document en àrees d'interés i que cadascú treballe en una part del problema sobre el mateix article.
  • Caldria provar l'eina de 'Discusión' a l'encapçalat de l'article per fer comentaris i decisions preses. Xí conservariem l'històric de què s'ha acordat i decidit i el perquè.
  • He creat una pàgina per trastejar i fer proves nostres aquí. Després he trobat una Sandbox pública per practicar també. A la 'sandbox' hi ha links sobre edició i format avançat.
  • A l'esquerra hi ha un link 'Paginas especiales', he trobat una pàgina útil, el watchlist.

Comentaris sobre funcionament

Segons vaig usant-lo, crec q xò pot ser una eina molt útil per fer una documentació decent i treballar en equip. M'està agradant... :)

Altres wikis

Per cert, de moment seguim amb el MediaWiki, falta fer una el·lecció de wiki definitiu.

Aquí falta saber quins wikis ofereix el teu proveïdor de hosting per comentar què ens agrada i què no de cadascun (això donant per suposat que planejes mantenir tractes amb ells).

Ara de moment no, però dintre d'un temps, aquest wiki podria contenir informació sensible que convindria no tenir a vistes de tothom...

Around Wikia's network

Random wikia