Fandom

Scratchpad

Seikkailu lista

216,044pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Tässä ovat seikkailujen eli tarinoiden nimet:

Vihollisten Liitto

Kun Inwirn ja Aleksi liittoutuvat, saadaan sankareillemme paljon päänvaivaa aikaiseksi. Pystyvätkö Henkka ja Tapio pelastamaan päivän?

Vihollisten Paluu

Inwirn ja Aleksi ovat palanneet... ja nyt ovat kaksi entistä liittolaistakin vihamiehiä! Uusina Toina sankareidemme pitää jälleen kerran pelastaa päivä...

Tongan Valta

Mahtava otus nimeltään Tonga uhkaa nyt Bio-Maata Rahksheillaan ja Vahkeillaan. Sankareidemme pitää pyytää apua Tohunga kylästä ja saattaa pari uutta Toaa maailmaan... muuten he ovat tuomittuja tuhoon

Kloonien Sota

Inwirn on palannut ja kloonaa nyt erästä Rahkshia, Lerakhia miljooniksi! Kykeneekö edes Toien Toa voittamaan tätä vaaraa?

Kohtalon Hämähäkit

Bio-Maa on nyt autio, tai ei oikeastaan. Kaikki asukkaat on muutettu hirviöiksi, se on Kohtalon Hämähäkkejen syytä. Nyt on Toatapio Nuvan ja Henkan keksittävä keino parantaa muut tai Bio-Maa jää aave saareksi.

-Todellisuus Sekaisin

Inwirn on käyttänyt suurta todellisuuden naamiota ja muuttanut todellisuuden. Henkka ja Tapio eivät muista mitään, mutta saavat pian vihiä... heidän pitää saada selville oikeasta todellisuudesta ja saatava se naamio, jotta he voivat palauttaa kaiken ennalleen.

Pirakoiden Hyökkäys

Inwirn ja Alekso ovat poissa, näyttää siltä, että Bio-Maa saa olla taas rauhassa. Turha luulo! Kuusi voimakasta Pirakaa saapuvat Bio-Maahan ja kohtaavat jälleen Toa Nuvat ja myös uudet vihollisensa Henkan, Toatapio Nuvan ja muut. Ja tällä kertaa Zaktanilla on suuret suunnitelmat.

Sarjakuva maa

Toatapio Nuva perustaa sarjakuva studion sarjakuva maassa ja pian kaikesta tulee yhtä hässäkkää... mutta mikä on ruvennut vaivaamaan Henkkaa?

Paluu Bio-Maahan

Kun Henkalle tarjotaan Bio-Maan johtajan virkaa, kaikki muuttavat takaisin Bio-Maahan. Mutta tuntuu kun Henkasta olisi tulossa hullu... ja Zaktan aikoo toteuttaa suurimman suunnitelmansa ikinä. Ja eräällä mystisellä henkilöllä on suunitelmia Toatapio Nuvan varalle...

Bio-Maan Tuho

Bio-Maa on tuhoutunut melkein täysin. Madame Nivawk muutti Toatapio Nuvan pahaksi ja prosessissa Bio-Maa tuli huonoon kuntoon. Keitä on enää jäljellä vastustamassa pahaa?

Also on Fandom

Random wikia