Fandom

Scratchpad

Soderingen

216,094pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Osada Gnomów w Górach Środkowych, w której drużyna "ma znajomości".

Dzięki wojnie w Górach Środkowych osada bardzo się rozwinęła. Obecnie zamieszkuje ją 1600 gnomów, 200 krasnoludów i halfingi. Osada wytwarza broń dla wszystkich wojsk walczących w górach. Transport odbywa się za pomocą podziemnej rzeki udrożnionej przez krasnoludy. Jedzenie do osady dostarcza kotlina Wartenbuch, w zamian za zamknięcie gnomiego szlaku.

Soderingen zarządzane jest przez Popiela - namiestnika. Poparcie ma on wśród zdecydowanej większości gnomów, ponieważ panowanie rady mędrców pamięta tylko 200 rdzennych mieszkańców osady zwanych "buntownikami". Reszta to nowi osadnicy zwani "rojalistami".

Popiel zarządził aby nikt nie mógł wchodzić do kotliny Wartenbuch. Dodatkowo nikt nie może wchodzić do wody, którą zalano niższe pokłady osady podczas ataku Skavenów.

W 2010 roku Drużyna uratowała życie uczniowi maga ... . Ten grając na fujarce Fredolio sprawił, że Tuptusie (potomkowie zmutowanego szczura Hogo) zjadły Popiela. Inkwizytor pomógł starej radzie w przejęciu władzy nad osadą. Przywrócono władzę mistrzom. Osada odczepiła się od władzy gnomiej i podlega Ludendorfowi. Poza tym Inkwizytor oddał gnomom we władanie kotlinę Wartenbuch.

Na początku 2011 roku osada odłączyła się od Glindarow i założyła Republikę Nowigrodu..

Also on Fandom

Random wikia