Fandom

Scratchpad

Strenght

216,076pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Strength määrittelee pelaajan voiman. Mitä isompi Strenght level, sitä enemmän pelaaja tekee vahinkoa meleehyökkäyksillä.

Strength

Aggressive-hyökkäystavalla voit kehittää Strenghtiäsi.

Kokemuspisteet

On olemassa kaava jota käytetään määrittämään kuinka paljon expaa (xp, experience) pelaaja ansaitsee taistellessaan aggressivella. Kun pelaaja osuu kohteeseensa ja tekee tähän vahinkoa, vahingon määrä kerrotaan neljällä, ja saadaan ansaittu expamäärä. Eli jos pelaaja iskee esim- 10, hän saa 40 expaa Aggressiveen.

Taistellessasi myös Hitpoints-taito saa expaa tekemäsi vahingon mukaan, jos pelaaja osuu kohteeseensa, vahingon määrä kerrotaan 1,33:lla, ja saadaan expamäärä jonka pelaaja saa Hitpointseihinsa. Jos pelaaja iskee esim. 10, hän saa 13,3 expaa Hitpointsiin 40 Strenght expan lisäksi.

Strengthin edut

Taistellessaan aggressiivisesti pelaajat tekevät enemmän vahinkoa kuin taistellessaan accuratella (Attack), defensivellä (Defence), tai controlledilla. Tämän takia Strenght on suosittu taito, koska useimmat pelaajat haluavat iskeä enemmän.

Strength bonus

Useimmat aseet antavat 'Strenght bonusta', minkä näkee Inventoryn vieressä olevasta Equipment menusta. Strenght bonus vaikuttaa nostavasti pelaajien tekemään vahinkoon.

Voimakkaimmilla aseilla kuten two-handed swordeilla tai battleaxeilla on korkea Strenght bonus, kun taas heikommilla aseilla kuten daggereilla tai swordeilla on alhainen Strenght bonus. Mitä parempi metalli, sitä suurempi Strenght bonus, esimerkiksi Iron Two-Handed Swordilla on parempi Strenght bonus kuin Bronze Two-Handed Swordilla.

Väliaikaiset bonukset

  • Strength Potion nostaa väliaikaisesti Strenghtiäsi 10%.
  • Super Strength Potion nostaa väliaikaisesti Strenghtiäsi 20%.
  • Zamorak Brew nostaa Strenghtiäsi väliaikaisesti 25%, ja nostaa Attackkia 15%, mutta pienentää Defenceä 10% ja aiheuttaa juojaan 3-5 pistettä vahinkoa.

Also on Fandom

Random wikia