Fandom

Scratchpad

Surmenia: Kryzys parlamentarny 2006

215,853pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Kryzys parlamentarny 2006 miał miejsce 11 lipca 2006 w senacie Surmenii. O godz. 14 zostało zaplanowane pierwsze w historii kraju posiedzenie Senatu. W sali obrad pojawili się tylko Tomasz DrabikPany i Król Surmenii Pavel Zepp I. Na posiedzenie nie przybyli 3 inni wybrani wczesniej w wyborach powszechnych deputowani (choć złożyli wczesniej ślubowanie na senatorów): Susanne "MlyneQ" Furpho ,Piotr Jasko'lski i Mateo la Vega. Na tym posiedzeniu miało się odbyć głosowanie w sprawie wejścia w życie nowej konstytucji Surmenii. Ustawę zasadnicza przyjęło dwóch obecnych polityków. Potem posiedzenie zostało zamknięte. o godz. 14:58 król Zeep wygłosił mowe tronową. Oto jej tekst: Obywatele i Obywatelki! Rodacy!

Zwracam się do Was w bardzo ważnej sprawie. Przez cały tydzień trwały wybory do Senatu Królestwa Surmeńskiego. Po ich zakończeniu, Senatorzy domagali się obrad. Zarządziłem pierwsze obrady na dzisiaj. I co? Na pierwszych obradach obecny był tylko Hrabia Tomasz DrabikPany (za co mu serdecznie dziękuję). To jest niedopuszczalne i bardzo mi się nie podoba. Senatorem powinna być taka osoba, która jest odpowiedzialna i nie "olewa" tak ważnych rzeczy jak głosowanie nad Nową Konstytucją. Jeśli Senatorzy tak stawiają sprawę to wyciągnę konsekwencje z takiego zachowania. Ogłaszam wszem i wobec, że odbieram mandaty senatorskie wszystkim Senatorom i zarządzam wybory do Senatu Królestwa Surmeńskiego II Kadencji. Kandydatury można zgłaszać od dzisiaj do sierpnia. Wybory odbędą się 2 sierpnia 2006 roku. Ich przebieg jest opisany w świeżo zatwierdzonej Konstytucji Królestwa Surmeńskiego. Przez ten długi czas radzę każdemu zastanowić się kilka razy zanim zgłosi swoją kandydaturę.

Powyższe postanowienia zyskują moc ustawy.

(-) Pavel Zepp I Król Surmenii

Nastęne wybory do II kadencji Senatu odbędą się 2 Sierpnia 2006 r.

Linki

Also on Fandom

Random wikia