Fandom

Scratchpad

Szydercy

219,569pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Szydercy – ludzka gildia rasistów którzy nienawidzą przedstawicieli jakichkolwiek innych ras i nie mowa tu o białych, czarnych metysach czy azjatach. Czasy wojny kolorowych zakończyła Wielka Wojna. Teraz ludzie wojują z Ghulami i Supermutantami – uważają obie te nacje jako wybryk natury albo jak kto woli jako wybryk promieniowania fev i innych złych rzeczy. Nienawidzą innych ras ale i ludzi lubiących mutków i ghuli. Ich nietolerancja jest ślepa i napędzana tylko innością i odrębnością innych ras. Skąd nazwa szydercy a no z początków tego okropnego rasizmu , najpierw ludzie śmiali się , szydzili z odmienności ghuli , wyśmiewali głupotę supermutantów a przede wszytkim szydzili z wyglądu obu nacji. I tak się narodzili Szydercy ze swoją nienawiścią i furią . Ludzie ci nie odróżniają się nazbyt od innych mieszkańców bo wiedza ze obnoszenie się z rasizmem może źle wpłynąć na ich życie interesy i inne sprawy - w końcu świat jest pełny inności. Ludzie posiadaj amulety które są znakiem rozpoznawczym szyderców na długim rzemyku niewielki medalion z twarzą człowieka z wyraźnie wściekłą mina emanująca złem i nienawiścią .

Face

Also on Fandom

Random wikia