Fandom

Scratchpad

TURK AIRSOFT EXTREME SPOR MERKEZI

216,209pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

www.TURKAIRSOFT.com

TÜRKİYE 'NİN İLK AIRSOFT MERKEZİNDE HEYECAN DOLU BİR GÜN SİZLERİ BEKLİYOR Airsoft Extreme Sporuyla tanışmaya hazırmısınız . Şirket çalışanlarınızla, arkadaş topluluklarınızla savaş senaryolarını icra ederken doğada adranalin dolu bir gün geçirmeye nedersiniz Sanal dünyada değil gerçek dünyada Counter Strike oynama heyecanını yaşayın

REZERVASYON TEL : + 90 532 581 34 00

İSTANBUL ANADOLU YAKASI - FINDIKLI TESİS

ADRES : GOLD COUNTRY PARK - FINDIKLI MAH. BAŞIBÜYÜK YOLU NO : 10 MALTEPE / İSTANBUL

Airsoft Saha Ulaşım Maps: http://maps.turkairsoft.com ( YOL TARİFİ AL KISMINDAN ULAŞIM YOLUNUZU BELİRLEYEBİLİRSİNİZ )

Tesis Alt Yapısı : Fındıklı sahamız Gold Country Park içinde faaliyet göstermektedir , tesis içinde Restoran (Sabah Kahvaltı - Öğle Akşam Yemeği ) ,Cafe ,Halı Saha ,Çocuk Parkı ,Wc bulunmaktadır.

SIKÇA SORULAN SORULAR Soru : Nasıl rezervasyon yapabiliriz ? Cevap : Minumum 10 Oyuncu maximum 30 Oyuncu siparişiniz ile rezervasyonunuzu tamamlayabilirsiniz Soru : Ödeme nasıl yapabiliriz ? Cevap : Banka havalesi veya kredi kartınız ile paypal ödeme metodunu veya oyun başlangıç gününden bir gün önce toplam bedelin %30 unu banka hesabımıza yatırarak rezervasyonunuzu tamamlamış olursunuz. Soru : Oyun kapsamında fiyata dahil olanlar nelerdir ? Cevap : Airsoft A.E.G. , 1000 adet BB ( Tam gün etkinlerde 2000 adet BB ), koruyucu gözlük , telsiz , hücum yeleği ,koruyucu şapka ,gece etkinlikleri için tracer ve izli BB Soru : Gece savaşını sabaha kadar oynamak istiyoruz 24:00 da oyun bitermi ? Cevap : Gece savaşlarına özel saat sınırı önceden bildiriminizle sabaha kadar devam edilebilir,extra oyun için herhangi bir ücret almıyoruz. Extra BB ve batarya extra ücrete tabidir. Soru : Kendi ekipmanımız var oyuncu olarak sahayı kullana bilirmiyiz ? Cevap : Kendi A.E.G. , güvenlik ekipmanı ve mühimmatı olan arkadaşlarımız sahamızı kullanabilir ,saha kullanım ücreti olarak 25 TL ödeme alınmaktadır. Soru : Güvenlik kurallarınız nedir ? Cevap : Güvenlik kurallarımız , öncelikle koruyucu gözlüğün oyun sahası içinde asla çıkarılmaması , 18 yaş altının etkinliğe veya saha içine girmesi tehlikeli ve yasaktır.

Also on Fandom

Random wikia