FANDOM

www.TURKAIRSOFT.com

TÜRKİYE 'NİN İLK AIRSOFT MERKEZİNDE HEYECAN DOLU BİR GÜN SİZLERİ BEKLİYOR Airsoft Extreme Sporuyla tanışmaya hazırmısınız . Şirket çalışanlarınızla, arkadaş topluluklarınızla savaş senaryolarını icra ederken doğada adranalin dolu bir gün geçirmeye nedersiniz Sanal dünyada değil gerçek dünyada Counter Strike oynama heyecanını yaşayın

REZERVASYON TEL : + 90 532 581 34 00

İSTANBUL ANADOLU YAKASI - FINDIKLI TESİS

ADRES : GOLD COUNTRY PARK - FINDIKLI MAH. BAŞIBÜYÜK YOLU NO : 10 MALTEPE / İSTANBUL

Airsoft Saha Ulaşım Maps: http://maps.turkairsoft.com ( YOL TARİFİ AL KISMINDAN ULAŞIM YOLUNUZU BELİRLEYEBİLİRSİNİZ )

Tesis Alt Yapısı : Fındıklı sahamız Gold Country Park içinde faaliyet göstermektedir , tesis içinde Restoran (Sabah Kahvaltı - Öğle Akşam Yemeği ) ,Cafe ,Halı Saha ,Çocuk Parkı ,Wc bulunmaktadır.

SIKÇA SORULAN SORULAR Soru : Nasıl rezervasyon yapabiliriz ? Cevap : Minumum 10 Oyuncu maximum 30 Oyuncu siparişiniz ile rezervasyonunuzu tamamlayabilirsiniz Soru : Ödeme nasıl yapabiliriz ? Cevap : Banka havalesi veya kredi kartınız ile paypal ödeme metodunu veya oyun başlangıç gününden bir gün önce toplam bedelin %30 unu banka hesabımıza yatırarak rezervasyonunuzu tamamlamış olursunuz. Soru : Oyun kapsamında fiyata dahil olanlar nelerdir ? Cevap : Airsoft A.E.G. , 1000 adet BB ( Tam gün etkinlerde 2000 adet BB ), koruyucu gözlük , telsiz , hücum yeleği ,koruyucu şapka ,gece etkinlikleri için tracer ve izli BB Soru : Gece savaşını sabaha kadar oynamak istiyoruz 24:00 da oyun bitermi ? Cevap : Gece savaşlarına özel saat sınırı önceden bildiriminizle sabaha kadar devam edilebilir,extra oyun için herhangi bir ücret almıyoruz. Extra BB ve batarya extra ücrete tabidir. Soru : Kendi ekipmanımız var oyuncu olarak sahayı kullana bilirmiyiz ? Cevap : Kendi A.E.G. , güvenlik ekipmanı ve mühimmatı olan arkadaşlarımız sahamızı kullanabilir ,saha kullanım ücreti olarak 25 TL ödeme alınmaktadır. Soru : Güvenlik kurallarınız nedir ? Cevap : Güvenlik kurallarımız , öncelikle koruyucu gözlüğün oyun sahası içinde asla çıkarılmaması , 18 yaş altının etkinliğe veya saha içine girmesi tehlikeli ve yasaktır.