Fandom

Scratchpad

Todellisuuden naamio

229,568pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share
Todellisuus

Todellisuuden naamio

Todellisuuden naamio oli huippu voimakas naamio, voimakkaampi kun Elämän tai Ajan naamio. Huonoin puoli tässä naamiossa oli kuitenkin se, että toisin kuin esim. Ajan naamio, todellisuuden naamiota pystyi käyttämään jopa tavallinen Matoran.

Inwirn käytti kerran tätä naamiota ja muutti todellisuuden aivan toisenlaiseksi. Sitä kutsutaan nimellä "väärä todellisuus". Toatapio Nuva ja Henkka saivat kuitenkin väärässä todellisuudessa selville, että he olivat sellaisessa (he olivat menettäneet muistinsa todellisuuden vaihtuessa). He saivat lopulta käsiinsä naamion, ja Tapio käytti sitä oikean todellisuuden palauttamiseksi. Jotkin asiat kuitenkin muuttuivat, Henkasta tuli Tohunga, Herra Dumpa pysyi samassa muodossa kun missä hän oli väärässä todellisuudessa ja Balta ilmestyi Bio-Maahan Voya-Nuilta. Lopulta naamio putosi laavaan, Tapion ja Inwirnin taistellesa siitä. Naamion uskotaan tuhoutuneen. Henkka on kuitenkin edelleen huolissaan, Inwirn nimittäin putosi laavaan naamion mukana samaan aikaan.

Naamion uskotaan olevan tuhottu nyt.

Jollakin tavalla naamio saa roolin tarinassa Bio-Maan Tuho.