Fandom

Scratchpad

Tofik

216,252pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Specyfikacja gatunkowa

Tofik zdaje się być przedstawicielem pospolitych na Polibudzie Goblinów. Należy to wyraźnie zaznaczyć, gdyż stworzenia te nad wyraz często mylone są ze Skrzatami. Wyraźną różnicą jest rodzaj zajmowanego terytorium. Podczas gdy Skrzaty upodobały sobie zaciszne i przytulne sale laboratoryjne, Gobliny osiedliły się na zasobnych w przeciągi aulach wykładowych. Są to stworzenia pomocne prowadzącym zajęcia, wielce usłużne i dbające o swych panów, gotowe zawsze niepostrzeżenie podać świeży mazaczek albo nową bateryjkę do mikrofonu. Tofik musi dbać, by każda gąbka była odpowiednio nawilżona oraz by wszystkie kawałki kredy były sztywne i twarde. Zwykle zajęty jest artystycznym zmazywaniem tablicy ([1]), może stać się złośliwy i niegrzeczny, gdy go drażnić. Pisanie na tablicy brzydkich słów w stylu DUPA prowokuje go do obraźliwych gestykulacji. Gdy go zignorujemy może wezwać swego pana. Jest też łakomy na smakołyki, zwykle żywi się odłamkami kredy, które podkrada gdy nikt nie patrzy, to jednak mało i dlatego jest ciągle głodny. Dlatego wznoszenie jedzenia lub picia na Audytorium Maximum, gdzie pomieszkuje, może doprowadzić go do wzmożonej produkcji śliny i doraźnego pokrzykiwania. Jako typowy przedstawiciel Goblinów Tofik chodzi zgarbiony do ziemi, przygnieciony zapewne przez ciężar obowiązków i wrodzone poczucie posługi, nosi też flanelowa koszulę zaś od święta (nikt nie wie niestety jakiego) przywdziewa wspaniały Kombinezon Pracowniczy podarowany mu kiedyś przez dr. Twardego.

Inne Gobliny

  • Pasterz (Aud. Novum)
  • Quasi (?)

Also on Fandom

Random wikia