Fandom

Scratchpad

Turagan Torni

216,212pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Turaga torni sijaitsee Kohonga kaupungin länsi osassa. Siellä asuivat Bio-Maan johtaja ja hänen palvelijat ynnä muut apurit.

Morphy tuhosi Turagan tornin parvekkeen kerran, pudottaen vanhan Bio-Maan Turagan alas. Turaga, jonka nimi oli Biokau kuoli. Parveke kuitenkin korjattiin Henkkaa varten.

Kun Turaga H (Henkka) nimitettiin Bio-Maan uudeksi johtajaksi, hän sai mennä asumaan torniin. Hän ei kuitenkaan ehtinyt olla siellä vuorokauttakaan, kun Protodermis Matoran haki hänet tehtävään. Kun Henkka palasi Toana, Toatapio Nuva oltiin jo muutettu pahaksi siellä, ja tämä otti vallan, räjäyttäen Henkan ja Ainon pois tornistaan. Molemmat lensivät ulos tornista, mutta selvisivät.

Tällä hetkellä torni on vahingoittunut, ja on pahan Toatapio Nuvan tukikohta, Kohonga kaupungin kanssa.

Turagan tornissa on monta kerrosta, korkeimmalla on iso sali, joka on johtajan huone. Johtajan huoneessa on kaikki mukavuudet ja ohjaus laitteita. Alin kerros on paikka, jossa ilmoitetaan jos johtajalle on asiaa. Kerroksia on 215 ja torni on 500 metriä pitkä.

Also on Fandom

Random wikia