Fandom

Scratchpad

Whiteport

215,862pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page3 Share

Welcome to the Whiteport mini wiki at Scratchpad!

You can use the box below to create new pages for this mini-wiki. Make sure you type [[Category:Whiteport]] on the page before you save it to make it part of the Whiteport wiki (preload can be enabled to automate this task, by clicking this link and saving that page. Afterwards, you may need to purge this page, if you still see this message).

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer valamikor réges-régen egy fantasy világ bölcs tündékkel, morcona törpökkel, vidám félszerzetekkel és trükkös gnómokkal, nem beszélve az ádáz orkokról és a hatalmas sárkányokról.

Történt aztán, hogy a tündék úgy döntöttek, nem hajlandóak a továbbiakban elviselni az emberek jelenlétét, ezért eltávoznak egy másik világra - a mágia tudorai azt állítják, valamelyik külső síkot vették célba. Velük együtt távoztak a félszerzetek és maréknyi kiválasztott más fajból való, köztük emberek is.

A törpök is osztották a negatív vélekedést az emberekről, hát ők úgy döntöttek, hogy bezárkóznak földalatti városaikba, gnóm testvéreik követték őket. De nemcsak ezek a fajok tűntek el, hanem lassan minden csodás vagy szörnyű lény letűnt a világ színéről.

Ekkor az emberek felforgatták a tündék mágikus könyvtárait, elfoglalták a törpök csodás városait. Kifosztották és feltérképezték a kazamatákat és tömlöcöket. Viszont nem sokáig tudták használni a varázstárgyakat és az emberek könyvtáraiban szortírozott varázslatokat, mert lassan, de biztosan elhalványult a mágia is.

Ezer év telt el így, az emberek nemzedékről nemzedékre megszokták a helyzetet, és már csak a legendákban meséltek a különös szerzetekről, amikor újból megjelent a mágia a világon, és egyre erősebben volt jelen. A könyvtárakból előszedték és leporolták a hasztalannak vélt fóliánsokat, és újból varázsolni kezdtek. Újból születtek olyanok, akik természetüknél fogva használták a mágiát. Újból egy kicsit csodásnak tűnt a világ.

Amikor pedig elérte a legendás szintet a mágia ereje, megjelentek az első emberek, akik visszatértek a kegyetlen külső síkról. Őket követték a tündék és a félszerzetek, aztán a gnómok és a törpök is előkászálódtak hermetikusan lezárt csarnokaikból. És az elzárkózódók gyermekei és unokái csodálkozva látták, hogy emberi birodalmak jöttek létre és pusztultak el, de egyvalamiben minden ember egyforma volt: elfoglalták azt, amit a különböző népek hátrahagytak, és már nem volt számukra sok hely.

A fajok visszatértének idején játszódik a Fehér Kikötő világ, amely D&D 3.5-höz készül folyamatosan, ahogy haladunk a játékban. Ez csak egy rajongói projekt, az eredeti játék és annak minden jellegzetességének szerzői joga a Wizards of the Coasté, és megvételük szükséges a világ használatához, ha azt eredeti formájában szeretnéd játszani.

A Birodalom

Kazamaták feltérképézése, varázslatok leírása és könyvtárak.

Fehér Kikötő

A déli kikötővárosok

Keleti erdőségek

Nyugati sivatag

Kasztok

Barbár hordák (barbarian)

Legendák őrzése (bard)

Pelor egyháza (cleric)

A druidák figyelmeztetése (druid)

Katonák, városőrök és útonállók (fighter)

Akik visszatértek (monk)

Lovagrendek (paladin)

A kószák megbizatása (ranger)

Kalózhajók és tolvajklánok

A mágia visszatérte (sorcerer)

Varázslatok a könyvtárakban (wizard)

A fajok visszatérése

Törpök és gnómok

Tündék és félszerzetek

Féltündék (és félorkok?)

A kalandok

Itt olvashatóak, milyen jellegű kalandokba bonyolodnak a játékosok, ezek egyben másoknak kalandötletekkel szolgálhatnak.

Bizonyos különösen kiemelkedő egyének

Fehér Kikötő egyes területeit éjszakánként rettegésben tartó egyének

A szörnyek visszatérésére utaló nyomok

Also on Fandom

Random wikia