Fandom

Scratchpad

Wiki-poradnik Royal Academy of Music

216,076pages on
this wiki
Add New Page
Discuss this page0 Share

Dyplom londyńskiej Royal Academy of Music (RAM) to świadectwo ukończenia studiów w jednej z najbardziej prestiżowych uczelni muzycznych świata. Akademia jest jedną z czterech głównych wyższych szkół muzycznych w Londynie (obok Royal College of Music, Trinity College of Music oraz Guildhall School of Music and Drama) i cieszy się prawdopodobnie największym poważaniem.

Zgłoszenie na studia w RAM należy wysłać na wiele miesięcy przed planowanym rozpoczęciem studiów (zwykle do końca września poprzedzającego roku). Dokumenty mogą na początku wydawać się bardzo skomplikowane, jednak po uważnym przejrzeniu nie powinny okazać się zbyt trudne do wypełnienia. Wszystkie dokumenty można pobrać i wydrukować ze strony Akademii.

W Akademii studiuje grupa osób z Polski, mamy też pracującą w bibliotece Polkę, Małgorzatę Pudełko.
Wśród kadry akademickiej jest jeden Polak, klawesynista młodego pokolenia Paweł Siwczak, który w roku akademickim 2007/2008 będzie także jednym z Junior Fellows of the Royal Academy of Music.

Oficjalna strona Królewskiej Akademii Muzycznej w Londynie: Royal Academy of Music

Also on Fandom

Random wikia